کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

درخواست آنجلینا جولی از دادگاه برای جدایی از برد پیت


کد خبر : ۲۷۹۶۲چهارشنبه، ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳:۰۰۱۲۵۲ بازدید

هنرپیشه مشهور و محبوب آمریکایی آنجلینا جولی قصد دارد از همسر خود برد پیت جدا شود. این دو از زوج‌های رؤیایی هالیوود به شمار ...

هنرپیشه مشهور و محبوب آمریکایی آنجلینا جولی قصد دارد از همسر خود برد پیت جدا شود. این دو از زوج‌های رؤیایی هالیوود به شمار می‌رفتند. جولی همچنین می‌خواهد حق سرپرستی ۶ فرزند خود را عهده‌دار باشد.

آنجلینا جولی و برد پیت برای بسیاری جزو زوج‌های رؤیایی هالیوود به شمار می‌رفتند و به "برانجلینا" شهرت داشتند. حال دو سال پس از ازدواج رسمی این دو، هنرپیشه آمریکایی، آنجلینا جولی تقاضای جدایی از برد پیت را تسلیم دادگاه کرده است. در این تقاضای طلاق حق حضانت ۶ فرزند را برای خود درخواست داده است، اما می‌گوید با ملاقات پدر با فرزندان مخالفتی ندارد. پیش از ازدواج رسمی این دو هنرپیشه در سال ۲۰۱۴، آن‌ها به مدت ده سال زندگی مشترکی را پشت سر گذارده بودند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه به نقل از وبسایت TMZ، در اسناد طلاق تاریخ جدایی ۱۵ سپتامبر ۲۰۱۶ ذکر شده است. این وبسایت همان سایتی است که نخستین بار خبر مرگ مایکل جکسون را گزارش کرده بود.

جولی و پیت برای نخستین بار به هنگام فیلمبرداری فیلم "آقا و خانم اسمیث" با یکدیگر آشنا شدند که در سال ۲۰۰۵ به روی پرده رفت. مدت کوتاهی پس از ساخت این فیلم، رابطه این دو علنی شد.

برد پیت که مدت‌ها محبوب زنان بوده است، پیش از آنجلینا جولی، همسر هنرپیشه آمریکایی جنیفر آنیستون بود. جولی نیز پیش از برد پیت، دو زندگی زناشویی با هنرپیشگان جانی لی میلر و بیلی باب تورنتون داشته است.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها