کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت نهایی مسکن مهر پردیس مشخص شد


کد خبر : ۲۷۹۰۵دوشنبه، ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰:۴۸۱۹۳۲ بازدید

مدیرعامل شهر پردیس گفت: با فعالیت های صورت گرفته خارج از قرارداد، قیمت فاز های مختلف مسکن مهر شهر پردیس تغییر کرد.

سعید غفوری مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در خصوص برخی اخبار منتشره مبنی بر افزایش قیمت واحد های مسکن مهر پردیس اظهار داشت: شرکت عمران ب هسبب اینکه اجازه قانونی برای افزایش قیمت واحد ها ندارد اساسا نمی تواند قیمت نهایی فاز های مختلف را افزایش دهد؛ تعیین قیمت نهایی فاز ها باید در سال های گذشته انجام م شد تا روند پروژه ها تسریع و تسهیل شوند.

وی ادامه داد: در روز های گذشته کارشناسان قیمت نهایی فاز های پنج، هشت، 9 قدیم و 9 جدید را مشخص کردند که قیمت های اعلام شده متناسب با متراژ  واحد ها است؛ قیمت پایه در پردیس 330 هزار تومان برای هرمترمربع در نظر گرفته شده بود که در دولت قبل و با الحاقیه شماره 3 مورخ 23 دی ماه 92 تغییراتی در آن اعمال شد.

وی همچنین اذعان داشت:نصب آسانسور از دیگر عوامل تغییرات قیمت در مسکن مهر بود  چراکه در قرارداد فقط شاسی کشی، ریل کشی و فونداسیون کلی ذکر شده  بود اما ما در فاز هشت با نصب کابین و موتور  رقمی بین 4 میلیون 500 هزار تا 5 میلیون تومان به ازای هر واحد اضافه شد. 

این مقام مسئول با اشاره به قیمت جدید انشعاب های شهر پردیس، گفت: قیمت انشعاب ها و بخشنامه های دولتی  نیز اعتراضات نماینده متقاضیان را در پی داشته است؛ طبق محاسبات قیمت انشعاب به ازای هر واحد 3 میلیون و 850 هزار تومان تا امروز بوده و مسلما متقاضیانی که هزینه آن را در سال گذشته پرداخت کرده باشند، مبلغ کمتری را می پردازند، عمده تفاوت قیمت فاز 11 و پنج نیز در اختلاف قیمت اشنعاب است که اگر وزارت نیرو از دریافت این مبلغ صرف نظر کند، ما هم از متقاضیان این مبلغ را دریافت نخواهیم کرد.

وی در ادامه، افزود:، همچنین بخشنامه های دولتی نظیر بیمه، مالیات، نظام مهندسی نیز حدود سه میلیون تومان است که اگر از این مبلغ از دریافت نشود مسلما قیمت تمام شده واحد ها نیز کاهش می یابد.

 غفوری تاکید کرد: طبق دستور وزارت راه و شهرسازی هزینه آماده سازی نیز از مردم دریافت نشد و در حال حاضر تنها  هزینه محوطه سازی و قطعه سازی دریافت می شود.

 مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در پایان قیمت نهایی واحد ها را اینگونه عنوان کرد: فاز 11 حدود 39 میلیون 750 هزار تومان، فاز پنج بسته به متراژ بین 46 تا 47 میلیون تومان و فاز هشت نیز  با توجه به متراژ های بالای واحد های این فاز که از 107 متر تا 184 متر نیز می رسد بین حدود قیمت 65 تا 84 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها