کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آماده‌شدن سایک رووِ 360 برای تولید در تبریز


کد خبر : ۲۷۷۸۳چهارشنبه، ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸:۴۷۱۴۹۵۱ بازدید

بزودی خط تولید سایک- ام جی در تبریز شروع به کار می‌کند و با توجه به برخی تصاویر منتشر شده، به احتمال قوی سایک رووِ 360 بزودی به خط تولید ...
آماده‌شدن سایک رووِ 360 برای تولید در تبریزآماده‌شدن سایک رووِ 360 برای تولید در تبریز

بزودی خط تولید سایک- ام جی در تبریز شروع به کار می کند و با توجه به برخی تصاویر منتشر شده، به احتمال قوی سایک رووِ 360 بزودی به خط تولید این شرکت می رود.

فناوری خودروهای سایک کاملا مشابه با MG است و تنها در برخی جزئیات و مدل ها با هم تفاوت دارند. سایک رووِ ۳۶۰ به موتور ۱٫۵ لیتری ۱۰۷ اسب بخار و ۱٫۴ لیتری توربو ۱۳۸ اسب بخار مجهز است.

خط تولید سایک- ام جی

نسخه ۱٫۵ لیتری رووِ ۳۶۰ از نظر مشخصات فنی با MG350 برابر است. گیربکس چهار سرعته اتوماتیک روی این خودرو نصب است و شناسه های موتورشان برابر است. ولی در مدل ۱٫۴ لیتری توربو، گیربکس هفت سرعته دوکلاچه نصب شده است با توجه به قدرت و وضعیت ظاهری می تواند با MG GT وارد رقابت شود. جالب است بدانید که شباهت بسیار زیادی در طراحی داخلی رووِ ۳۶۰ و MG GT وجود دارد.

شنیده ها حاکی از آن است که مونتاژ محصولات سایک رووِ در ایران برای مشارک این کمپانی بزرگ چینی در بازار کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان است. به همین دلیل احتمال داده می شود که سایک رووِ ۳۶۰ هم در بازه قیمتی ۷۵ الی ۱۰۰ میلیون تومان وارد بازار ایران شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها