کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

یک نماینده مجلس می‌گوید، احمدی نژاد تمام شده است


کد خبر : ۲۷۶۱۱سه شنبه، ۲۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳:۲۶۶۷۴ بازدید

یک نماینده مجلس معتقد است که برخی از اعضای فراکسیون ولایت به دلیل ادغام نشدن فراکسیون سوم با آنها ناراحت هستند و سخنان خلاف واقعی ...

یک نماینده مجلس معتقد است که برخی از اعضای فراکسیون ولایت به دلیل ادغام نشدن فراکسیون سوم با آنها ناراحت هستند و سخنان خلاف واقعی را می‌گویند. فراکسیون سوم پرقدرت در حال انجام وظیفه است.

مهرداد بائوج لاهوتی، نماینده مردم لنگرود در مجلس دهم در گفت‌وگو با نامه‌نیوز در خصوص وضعیت فراکسیون سوم گفت: برخلاف صحبت‌های که می‌شود باید بگویم فراکسیون سوم تشکیل شده است و با قدرت کار خود را پیش می‌بریم .


ناراحتی فراکسیون ولایت از عدم ادغام با فراکسیون سوم

وی در پاسخ به اظهارات قاضی‌زاده هاشمی مبنی بر اینکه تشکیل فراکسیون سوم منتفی است، تصریح کرد: اینکه می‌گویند واقعیت ندارد، فراکسیون ولایت تقاضای ادغام را داشتند ما نپذیرفتیم، اکنون اینگونه می‌گویند.


لاریجانی یک منبع مشورت برای اصولگرایان

این نماینده مجلس با اشاره به نظر علی لاریجانی و نزدیکان وی در خصوص مشورت با آیت‌الله مصباح یزدی برای انتخابات گفت: این موضوعات شفاف نیست و من نمی‌توانم اظهار نظری انجام دهم. اما معتقدم که خود آقای لاریجانی یک منبع مشورت است. وی همانند یک ستون است که جریان‌های سیاسی به وی اعتماد دارند و وی را فردی عالم و عاقل می‌دانند که می‌تواند به عنوان منبعی برای مشورت اصولگرایان باشد.

مهرداد لاهوتی با اشاره به سخنان اخیر احمدی‌نژاد مبنی تک دوره‌ای بودن حسن روحانی گفت: پرونده فردی به نام احمدی نژاد برای همیشه بسته شده است و دیگر باز نخواهد شد.

این نمانیده مجلس با بیان این که ریاست آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی بر مجمع ادامه دار است ، خاطرنشان کرد: معتقدم که ایشان در اسفند ماه برای بار دیگر به ریاست مجمع خواهند رسید و حذف ایشان رخ نخواهد داد. نگاه مثبت رهبری به ایشان و بالعکس باعث ریاست دوباره وی خواهد شد.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها