کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اگر دولت احمدی‌ نژاد روی کار بود، قیمت دلار الان بیش از 10 هزار تومان بود


کد خبر : ۲۷۳۶۷چهارشنبه، ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸:۰۱۱۱۵۰ بازدید

مسعود پزشکیان؛ نائب رییس مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد دولت نهم و دهم گفت: قبل از روی کارآمدن دولت احمدی نژاد، قیمت دلار ...

مسعود پزشکیان؛ نائب رییس مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد دولت نهم و دهم گفت: قبل از روی کارآمدن دولت احمدی نژاد، قیمت دلار، در حدود 1500 تومان بود ولی در دولت وی 3800 تومان و بیشتر شد. اگر دولت، تغییری نمی‌کرد شاید قیمت دلار تا ۱۰ هزار تومان نیز افزایش پیدا کرده بود.

مسعود پزشکیان

روندی که می‌رفت چه کسی مانع ادامه روند غلط گذشته شد؟ چه کسی مانع تورم و فساد و … شد؟ اگر مرد هستند بیایند و تحلیلی هم در رابطه با نتایج عدم پذیرش برجام توسط جمهوری اسلامی ارائه دهند. اگر برجام را قبول نمی‌کردیم آیا توان تحمل ضرر ناشی از عدم پذیرش این سند را داشتیم؟

آیا رسانه‌ای که ادعا می کند دلسوز و اصولگراست می‌تواند تحلیلی هم در رابطه با موضوع استفاده میلیاردی قطر از میادین نفت و گاز ایران کار کند؟ عربستان نفتمان را می‌برد. چرا این رسانه‌ها نسبت به موضوعات این چنینی، دلسوز نیستند؟ اگر مهم، فقط صحبت کردن است هرچقدر می خواهند بگویند و بنویسند.

وی با اشاره به ضعف سیستم اطلاع رسانی دولت، جریان سیاسی اعتدال و اصلاحات اظهار کرد: آن‌هایی که انتظار دارند نسبت به هر موضوعی، هر مسئولی اطلاعاتی داشته باشد این افراد به کشور خیانت می‌کنند. این افراد، فقط مسئولانی همچون احمدی نژاد را دیده‌اند که نسبت به هر موضوعی تخصص داشته باشد و همه فن حریف باشد.
ولی بنده همچون احمدی نژاد، همه فن حریف نیستم و از هر مساله ریز و درشتی سر در نمی‌آورم. همه باید بدانند که همه چیز را همگان دانند و همگان هم هنوز از مادر متولد نشده‌اند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها