کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

در سال 2015 چه تعداد گردشگر به ایران آمدند؟


کد خبر : ۲۶۹۹۰سه شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۸:۳۹۲۹۸۸ بازدید

رئیس سازمان میراث فرهنگی با اشاره به اینکه در سال گذشته میلادی بیش از 5 میلیون و 200 هزار گردشگر خارجی وارد ایران شده ...

رئیس سازمان میراث فرهنگی با اشاره به اینکه در سال گذشته میلادی بیش از 5 میلیون و 200 هزار گردشگر خارجی وارد ایران شده است، افزود: با تأکیدات رئیس‌جمهور تا ۲۰۲۵ تعداد گردشگران ورودی را به ۲۰ میلیون می‌رسانیم و برای این موضوع برنامه‌ریزی گسترده‌ای را انجام داده‌ایم.

بُه گزارش تسنیم، سلطانی فر با تأکید بر اینکه تلاش می‌کنیم تا زیرساخت‌های گردشگری را تقویت کرده و ایرلاین ها را نوسازی کنیم، ابراز داشت: درزمینه صدور ویزا نیز برای اتباع ۱۹۰ کشور دنیا ویزای فرودگاهی ایجاد شد تا به‌محض ورود به فرودگاه، ویزای ۳ ماهه دریافت کنند که این موضوع با استقبال بالای گردشگران مواجه شده است.

وی صدور ویزای الکترونیک جهت افزایش تعداد گردشگران را مورد تأکید قرار داد و افزود: در کشورهای مختلفی که به‌عنوان کشور هدف جذب گردشگر داریم، با افزایش دفاتر جذب با همکاری بخش خصوصی، برای ارتقای کیفیت ارائه خدمات آموزش‌های لازم نیز ارائه می‌شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: بیش از ۵ هزار دانشجوی مرتبط با حوزه گردشگری در دوره‌های لیسانس، فوق‌لیسانس و دکترا مشغول تحصیل هستند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها