کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

محدوده قیمتی آپارتمان‌های تا 70 مترمربع + جدول


کد خبر : ۲۶۸۳۲پنجشنبه، ۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۵:۵۳:۴۷۳۲۶۶ بازدید

آخرین آمار رسمی منتشر شده از سوی بانک مرکزی مربوط به تحولات بازار مسکن نشان می‌دهد بیشترین تقاضای خریداران مصرفی بازار مسکن ...

آخرین آمار رسمی منتشر شده از سوی بانک مرکزی مربوط به تحولات بازار مسکن نشان می‌دهد بیشترین تقاضای خریداران مصرفی بازار مسکن برای خرید آپارتمان‌هایی بوده که دامنه قیمتی آنها بین 3 میلیون تا 3 میلیون و 500 هزار تومان به ازای هر مترمربع بنا قیمت‌گذاری شده است. معاملات آپارتمان‌های مسکونی انجام شده در این دامنه قیمتی با سهم 13 درصد بیشترین فراوانی معاملات انجام شده در مناطق 22‌گانه تهران را به خود اختصاص داده‌اند.

همچنین مطابق با آخرین آمار رسمی منتشر شده از سوی بانک مرکزی از میان مناطق 22گانه شهرداری تهران، بیشترین متوسط قیمت هر مترمربع زیربنای مسکونی معامله شده معادل 8 میلیون و 940 هزار تومان در منطقه یک پایتخت بوده و کمترین آن معادل 2 میلیون و 130 هزار تومان به منطقه 18 تعلق داشته است. ضمن آنکه بیشترین حجم معاملات آپارتمان‌های مسکونی با سهم 15.7 درصدی مربوط به واحدهای مسکونی با زیربنای حداکثر 70 مترمربع بوده است. به ویژه آنکه بسیاری از متقاضیان خرید املاک مسکونی که منابع مالی خود را برای خرید خانه به یکی از تسهیلات خرید مسکن تجهیز کرده‌اند به راحتی امکان ورود به این بخش از بازار مسکن را دارند.

myh3e0612xloylq4ga2c.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها