کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

یک تبلت چینی ارزان قیمت


کد خبر : ۲۶۷۲سه شنبه، ۳ دی ۱۳۹۲ - ۰۷:۴۴:۵۱۴۳۱۱ بازدید

بازارهای در حال توسعه و در حال رشد معمولا بیشترین تقاضاها را برای خرید محصولات دیجیتالی شخصی ارزان قیمت هم دارند. در واقع به همین دلیل هم هست که محصولات چینی ارزان قیمت بیشترین سهم را از این بازارها در اختیار دارند.
یک تبلت چینی ارزان قیمتیک تبلت چینی ارزان قیمت

 این در حالی است که خود بازار چین مرکزی بزرگ برای خرید و فروش این محصولات دیجیتالی ارزان قیمت است.در همین راستا یک شرکت چینی به نام Eken به تازگی جدیدترین محصول خودش را به بازار انواع تبلت‌های چند رسانه‌ای معرفی کرده است.

این شرکت تبلت جدیدش را با مدل M005 به بازار معرفی کرده است و انتظار می‌رود به خاطر قیمت ارزان و قابلیت‌های کاربردی‌اش با استقبال خوبی هم در بازار مواجه شود.این تبلت جدید دارای صفحه نمایش 8 اینچی LCD و تمام لمسی است که تصاویر را با وضوح 600 در 800 پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. پردازنده این دستگاه با سرعت نسبتا کم 533 مگاهرتزی کار می‌کند و ظرفیت رم آن هم به 128 مگابایت می‌رسد. این تبلت دارای 2 گیگابایت حافظه داخلی بوده و امکان ارتقای حافظه از طریق کارت‌های SD را هم در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. این تبلت آندرویدی همچنین از امکانات دیگری مانند وب کم، پورت USB، پورت ورودی هدفون و Wi-Fi بهره می‌برد و قرار است با قیمتی کمتر از 100 دلار به بازار عرضه شود و به فروش عمومی برسد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها