کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نمایشگاه خودرو مشهد دقایقی پیش گشایش یافت


کد خبر : ۲۶۱۸۱دوشنبه، ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷:۲۳۱۱۱۵۴ بازدید

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو و صنایع وابسته دقایقی پیش طی مراسمی در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی مشهد گشایش یافت.
نمایشگاه خودرو مشهد دقایقی پیش گشایش یافتنمایشگاه خودرو مشهد دقایقی پیش گشایش یافت

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: در این چارچوب تولیدکنندگان و واردکنندگان خودرو، قطعات و خدمات جانبی در گستره 14 هزار مترمربع فضای مسقف و دو هزار و 500 مترمربع فضای باز این نمایشگاه محصولات خود را در معرض بازدید عموم قرار داده اند.

احسان ارکانی افزود: در این نمایشگاه 16 شرکت خودروساز به نمایندگی از کشورهای آلمان، ژاپن، کره جنوبی، انگلیس، چین و شرکتهای ایرانی نظیر سایپا، ایران خودرو، زامیاد، سایپا دیزل، سایپا یدک، ستکو و رایان سایپا حضور دارند.

وی ادامه داد: در بخش خودروهای سواری 100 درصد شرکت کنندگان نمایشگاه از تولیدکنندگان استانهای تهران و در بخش خودروهای سنگین و نیمه سنگین 60 درصد شرکت کنندگان از تولیدکنندگان استان تهران، 30 درصد از آذربایجان غربی، پنج درصد از خراسان رضوی و پنج درصد از اصفهان هستند.

او گفت: 115 شرکت تولیدکننده داخلی در بخش قطعات و خدمات جانبی این نمایشگاه حضور دارند که از این تعداد 70 درصد تولیدکنندگان استان تهران، 20 درصد از خراسان رضوی و 10 درصد از گلستان، مازندارن، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، مرکزی، اصفهان، فارس و البرز هستند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد افزود: در شانزدهمین نمایشگاه خودرو مشهد همچنین شرکت مدیران خودرو از سری جدید ام.وی.ام ایکس 33 با نام MVM X33 S رونمایی می‌کند.

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو و صنایع وابسته از 18 تا 22 مرداد ماه از ساعت 17 الی 23 پذیرای علاقه مندان است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها