کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

گوشت گوسفندی کیلویی 32 هزار تومان شد


کد خبر : ۲۵۷۴۴چهارشنبه، ۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰:۱۸۷۴۹ بازدید

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: به دلیل کمبود عرضه در بازار گوشت گوسفندی پایتخت، قیمت هر کیلو گوشت گوسفندی به 31 تا 32 هزار ...

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: به دلیل کمبود عرضه در بازار گوشت گوسفندی پایتخت، قیمت هر کیلو گوشت گوسفندی به 31 تا 32 هزار تومان رسیده است.

علی‌اصغر ملکی در مورد آخرین وضعیت قیمت گوشت در پایتخت اظهار داشت: با گرم شدن هوا و افزایش قاچاق دام به کشورهای عراق و امارات، با کمبود گوشت در سطح پایتخت مواجه شده‌ایم که همین مسئله بر افزایش قیمت مؤثر بوده است.

وی با اشاره به اینکه اصل دام مورد نیاز و گوشت مصرفی تهران از استان کردستان و غرب کشور تأمین می‌شود، خاطرنشان کرد: قیمت عمده فروش گوشت به مغازه‌داران به 28 هزار تومان رسیده و هر کیلو گوشت شقه گوسفندی بدون دنبه 31 تا 32 هزار تومان به مشتری عرضه می‌شود.

به گفته رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی، قیمت هر کیلو گردران گوسفندی با 5 هزار تومان تفاوت به 36 تا 37 هزار تومان رسیده است.

ملکی همچنین اجرای طرح پیش‌سرد کردن گوشت به دلیل کاهش وزن و افزایش هزینه‌های سردخانه‌ای را از دیگر عوامل افزایش قیمت گوشت گوسفندی عنوان کرد.

همچنین خبرنگار فارس تغییر قیمت گوشت گوساله را از علی خندان رو رئیس اتحادیه گوشت گوساله جویا شد و او هرگونه افزایش قیمت را رد کرد.

خندان رو گفت: قیمت گوشت گوساله از ۸ ماه پیش در پایتخت ثابت مانده و تغییری نکرده است و هر کیلو ۳۲ هزار تومان به مصرف کننده فروخته می شود.

به گفته خندان رو گوشت گوساله مصرفی در پایتخت از اطراف تهران،ورامین، قم و شهریار تامین می شود.

 



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها