کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

فروش ویژه تویوتا یاریس آغاز شد


کد خبر : ۲۵۰۹شنبه، ۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۸:۴۲۱۸۲۴۵ بازدید

شرکت ایرتویا نماینده انحصاری محصولات تویوتا در ایران، فروش ویژه تویوتا یاریس 1.5 لیتری را آغاز کرد.
فروش ویژه تویوتا یاریس آغاز شدفروش ویژه تویوتا یاریس آغاز شد

این خودرو با گارانتی 5 ساله و یا 150 هزار کیلومتر به فروش می رسد . در فروش اقساطی این خودرو مبلغ پیش پرداخت 56 میلیون و 900 هزار تومان و مبلغ اقساط 12 ماهه آن 4 میلیون و 350 هزار تومان در هر دو ماه است.

در فروش ویژه تویوتا یاریس مبلغ 79 میلیون و 900 هزار تومان به عنوان پیش پرداخت از مشتریان دریافت می شود و مابقی آن که 17 میلیون تومان است باید زمان تحویل خودرو پرداخته شود همچنین مشتریانی که از طرح فروش ویژه استفاده می کنند از یک سال بیمه بدنه و سرویس دو ساله یا 50 هزار کیلومتر رایگان برخوردار خواهند شد.

در طرح بسته مشارکتی ودیعه اول 45 میلیون تومان و ودیعه دوم که 45 روز بعد باید پرداخت شود 10میلیون تومان است و الباقی پول خودرو نیز زمان تحویل از مشتریان دریافت می شود. سود مشارکت این طرح سالیانه 26 درصد و سود انصراف سالیانه 24 درصد است و زمان تحویل خودروها نیز 90، 120 و 180 روزه است.تیپ 3 تویوتا یاریس مجهز به موتور 1.5 لیتری، ترمزABS با EBD+ Brake Assist، رینگ آلومینیومی، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، کولر اتوماتیک، سیستم هوشمند ورود و استارت بدون کلید، سنسور عقب و جلو، آینه های جانبی تاشو برقی با راهنما و کیسه ایمنی هوا راننده و سرنشین جلو است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها