کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بهای طلا امروز سه‌شنبه در بازارهای بین‌المللی


کد خبر : ۲۳۴۸۵سه شنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۴:۰۳۷۳۶ بازدید

پس از سقوط طلا در جلسه گذشته به پایین‌ترین سطح سه ماه و نیم اخیر، در آخرین روز ماه می، قیمت طلا اندکی افزایش یافت.

هر اونس طلا در معاملات امروز با رشدی 0.53 درصدی یکهزار و 213 دلار و 95 سنت معامله شد. روز گذشته این دارایی امن با سقوط یک درصدی و ثبت قیمت یکهزار و 199 دلاری، پایین‌ترین سطح خود را از هفدهم فوریه 2016 تجربه کرده بود. طلا با کاهش قیمت 6.3 درصدی در ماه می، در آستانه ثبت بیشترین افت ماهانه خود از نوامبر است. 
    
سهام آسیایی در معاملات اولیه امروز تکان خوردند و  در ماه جاری با افت مواجه شدند، در حالی که دلار از اوج چند هفته اخیر خود فاصله گرفت. شاخص سهام MSCI آسیا-پاسیفیک خارج از ژاپن ثابت باقی ماند و در ماه جاری 2 درصد نسبت به ماه گذشته کاهش داشت.

در معاملات امروز دلار با افتی 0.2 درصدی در برابر ین مواجه شد تا هر دلار معاد 110.8 ین معامله شد. با وجود این شاخص دلار آمریکا در برابر سبد ارزهای اصلی دیگر بدون تغییر باقی ماند.
   
اوج گیری مجدد نگرانی‌ها در مورد اقتصاد چین، شبح افزایش بیشتر نرخ بهره و سقوط سهام آسیایی، سرمایه‌گذاران جهانی را مجبور کرده که به فروش اوراق قرضه منطقه‌ای و ارز روی بیاورند.
    
آمار رسمی دولت در روز سه‌شنبه نشان داد تولید صنعتی ژاپن در ماه آوریل به طرز غیرمنتظره‌ای 0.3 درصد رشد کرده است. این موضوع نشان می‌دهد که علیرغم صادرات ضعیف و ضربه خوردن اقتصاد از زمین‌لرزه‌های اخیر در جنوب ژاپن، تولید همچنان رشد خود را حفظ کرده است.
    
جیمز بولارد، رئیس فدرال‌رزرو سنت لوئیز اعلام کرد به نظر می‌رسد بازارهای جهانی به خوبی برای افزایش نرخ بهره در تابستان آماده هستند.

اتحادیه کارگران معدن و ساخت‌وساز روز دوشنبه اعلام کرد، کارگران معدن پلاتین سیبانی آفریقای جنوبی در روستنبرگ پس از اعتصاب گسترده در روز جمعه، عصر امروز به کار خود باز می‌گردند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها