کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

چینی‌ها خودروسازان اروپایی را در ایران تهدید می‌کنند


کد خبر : ۲۳۰۲چهارشنبه، ۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۸:۴۵۴۱۲۷ بازدید

عضو هیات علمی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت:‌ در آینده نزدیک خودروسازان چینی به رقیب جدی خودروسازان اروپایی، کره‌ای و ژاپنی در ایران تبدیل خواهند شد.
چینی‌ها خودروسازان اروپایی را در ایران تهدید می‌کنندچینی‌ها خودروسازان اروپایی را در ایران تهدید می‌کنند

شهرام آزادی  اظهار کرد: در آینده خودروسازان اروپایی، ژاپنی و کره‌ای نمی‌توانند از نظر قیمت محصولات با خودروسازان چینی رقابت کنند.

وی با بیان این‌که این موضوع موجب می‌شود به تدریج سهم خودروهای چینی از بازار ایران افزایش یابد، خاطرنشان کرد: به همان نسبت نیز سهم بازار باقی خودروهای مونتاژی در ایران از جمله اروپایی کاهش خواهد یافت.

عضو هیات علمی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی ادامه داد: به نظر می‌رسد خودروسازان اروپایی، کره‌ای و ژاپنی نخواهند توانست در رقابت قیمتی با خودروسازان چینی پیروز شوند و در نهایت بازار را به این شرکت‌ها واگذار خواهند کرد.

وی افزود: ‌البته خودروسازان چینی علاوه بر خودروسازان خارجی حاضر در ایران، خودروسازان داخلی را نیز تهدید می‌کنند زیرا ممکن است خودروهای با برند داخلی نیز نتوانند با این خودروها رقابت کنند.

آزادی با بیان این‌که برای پیشگیری از این وضعیت خودروسازان داخلی از هم‌اکنون باید به دنبال توسعه محصول با استفاده از برند داخلی باشند، تصریح کرد:‌ در غیر این صورت شرکت‌های چینی بازار ایران را به دست گرفته و خودروسازان داخلی نیز توان رقابت با آن‌ها را نخواهند داشت.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها