کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جلسه ویژه خودروسازان در بانک مرکزی


کد خبر : ۲۲۸۶سه شنبه، ۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۷:۵۷۳۸۳۶ بازدید

مشاور انجمن خودروسازان از جلسه امروز خودروسازان با بانک مرکزی برای حل مشکل نقدینگی خبر داد و گفت:مصوبات شورای پول و اعتبار معضلی برای خودروسازان شده است که در این باره با مسئولان بانک مرکزی رایزنی کردیم ولی هنوز به نتیجه نرسیدیم.

درباره جزئیات جلسه صبح امروز خودروسازان و رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران که در بانک مرکزی برگزار شده بود، اظهار داشت: در این جلسه مسائل و مشکلات مالی خودروسازان مطرح شد اما در نهایت نتوانستیم به تصمیم نهایی دست پیدا کنیم.

وی مشکلات مصوبات شورای پول و اعتبار و اشرافیت آن در عملکرد بانک مرکزی را یکی از مهم‌ترین معضل خودروسازان در تأمین نقدینگی خود دانست و افزود: در جلسه امروز پیشنهاداتی برای بازنگری در مصوبات مطرح شد تا به واسطه آن محدودیت ها برطرف شود.

مشاور انجمن خودروسازان افزود: به دنبال تصمیم اعضاء شرکت کننده در این جلسه تا نهایی نشدن این پیشنهادات، جزئیاتی از آن منتشر نخواهد شد.

وی اضافه کرد: زمان دقیق جلسه بعدی خودروسازان و رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در بانک مرکزی هنوز مشخص نشده است اما امیدوارم با برگزاری جلسات بعدی به نتایج مناسبی در رفع مشکلات مالی خودروسازان دست پیدا کنیم.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها