کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سامسونگ عرضه S5 در سال جدید را تایید کرد


کد خبر : ۲۲۱۷یکشنبه، ۱۰ آذر ۱۳۹۲ - ۰۶:۵۸:۴۹۵۷۳۹ بازدید

گوشی هوشمند Galaxy S5 در فوریه یا مارس 2014 به دست کاربران جهانی می‌رسد که این تاریخ سه ماه زودتر از موعدی است که سامسونگ طی آن در هر سال بهترین گوشی هوشمند خود را روانه بازار می‌کند.
سامسونگ عرضه S5 در سال جدید را تایید کردسامسونگ عرضه S5 در سال جدید را تایید کرد

شرکت سامسونگ از عرضه یک گوشی هوشمند پیشرفته در آینده نزدیک خبر داده است که کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند این محصول مدل بعدی گوشی هوشمند Galaxy S4 باشد.

 این شرکت کره‌ای اعلام می‌دارد که گوشی یاد شده که به گفته منابع آگاه Galaxy S5 است، در فوریه یا مارس 2014 به دست کاربران جهانی می‌رسد. پیش‌بینی شده است که فرآیند تولید انبوه این گوشی هوشمند از ژانویه 2014 آغاز شود و پیش‌بینی می‌شود که دو مدل مختلف از این گوشی روانه بازار شود. یکی از این مدل‌ها با شاسی فلزی به دست کاربران می‌رسد و مدل دیگر نیز با بدنه پلاستیکی و قیمت ارزان‌تر عرضه می‌شود. از دیگر مشخصات پیش‌بینی شده برای این محصول می‌توان به نمایشگر منحنی، دوربین دیجیتالی 16 مگاپیکسلی و سه گیگابایت رم اشاره کرد. همچنین پیش‌بینی شده است که این محصول همراه با پردازنده پرقدرت هشت هسته‌ای مبتنی بر فناوری 64 بیتی روانه بازار می‌شود. برخی منابع آگاه نگرانی‌های خود را در مورد توان باتری این گوشی هوشمند اعلام کرده‌اند. اما گفته می شود که شرکت سامسونگ برای این محصول بازی پرقدرت 4000 mAh را در نظر گرفته است و از این رو می‌توان توان باتری این محصول را دو برابر بیشتر از باتری iPhone 5S اپل دانست.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها