کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

فراخوان فعالان کارگری برای تعیین دستمزد سال 93


کد خبر : ۲۰۳۹جمعه، ۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۳:۵۸۲۷۷۱ بازدید

رییس کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور فعالان کارگری و خبرگان حوزه کار را برای تعیین دستمزد سال 93 دعوت کرد.
فراخوان فعالان کارگری برای تعیین دستمزد سال 93فراخوان فعالان کارگری برای تعیین دستمزد سال 93

اولیا علی بیگی گفت: در صدد هستیم تا با یک برنامه‌ریزی اصولی نشستی را با فعالان و خبرگان حوزه کارگری برگزار کنیم و درخصوص ابعاد تعیین مزد سال 93 به بحث و تبادل نظر بپردازیم.

وی افزود: حسن تشکیل این جلسات این است که مشورتهای لازم و کمکهای فنی و تخصصی داده می شود تا با یک نگاه منطقی و پژوهش محور به آمارهای واقعی برسیم.

علی بیگی ادامه داد: پیشنهاد ما به عنوان تشکل رسمی و دارای حق رای در شورای عالی کار به فعالان کارگری و متخصصان و خبرگان حوزه کار این است که قبل از اینکه مزدی تعیین شود سلسله نشستهایی را برای همفکری و تعامل بیشتر و انتقال تجربیات تشکیل بدهیم تا به جمع بندی واحدی در خصوص دستمزد کارگران دست پیدا کنیم.

وی همچنین گفت که کانون عالی شوراهای اسلامی کار تلاش خواهد کرد تا پیش از جلسه شورای عالی کار، جلسه‌ای با کانون عالی کارفرمایان برگزار کند.

این فعال کارگری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امضاء مخالف در شورای عالی کار سودی به حال کارگران ندارد، افزود: باید تلاش کنیم تا در تصمیم گیری‌ها و تصمیم سازی‌ها تدبیر و عقل را به کار گرفته و به سفره کارگران کمک کنیم.

به گفته رییس کانون عالی شوراهای اسلامی کار سراسر کشور، شورای عالی کار شورای کارگری نیست و ترکیبی از نمایندگان کارگر، کارفرما و دولت است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها