کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

خریداران ارز پس از انتخابات، فروشنده شدند


کد خبر : ۲۰۲۹۶دوشنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲:۴۳۲۲۱۸ بازدید

رئیس انجمن سکه و صراف استان تهران با اشاره به خرید ارز توسط فعالان بازار ارز در قبل از برگزاری انتخابات، گفت: بعد از مشخص شدن نتایج ...

رئیس انجمن سکه و صراف استان تهران با اشاره به خرید ارز توسط فعالان بازار ارز در قبل از برگزاری انتخابات، گفت: بعد از مشخص شدن نتایج آن و وجود آرامش در کشور، خریداران هفته گذشته ارز فروشنده شدند.

عباس مسعودی در خصوص دلایل کاهش نرخ ارز در هفته‌های اخیر، اظهارداشت: در این مدت عرضه و تقاضای بازار تغییر چندانی نداشته و آرامش نسبی بر بازار حاکم بود.

وی افزود: در مقطع کوتاه قبل از انتخابات برخی دلالان و فعالان اقتصادی با تصور افزایش نرخ ارز بعد از برگزاری انتخابات، اقدام به خرید ارز کردند اما بعد از مشخص شدن نتایج آن و وجود آرامش در کشور، خریداران هفته گذشته ارز فروشنده شدند.

رئیس انجمن سکه و صراف استان تهران گفت: معمولا دلالان بازار ارز وقتی احساس کنند در آینده نرخ ارز افزایش می‌‌یابد، به سرعت خرید می‌کنند و در صورت پیش‌بینی کاهش قیمت به سرعت می‌فروشند و همین فرایند در یک هفته اخیر رخ داد.

مسعودی در خصوص روند بازار ارز تا پایان سال، با اشاره به نوسانات نرخ دلار و اونس در بازارهای جهانی اظهارداشت: با رصد تحولات نرخ‌ها در بازار جهانی، نوسان نرخ ارز در بازار داخلی قابل کنترل است.

وی تاکید کرد: در روزهای پایانی سال به طور طبیعی تقاضا برای ارز افزایش می‌یابد اما این نوسان‌ها به میزان قابل توجهی نخواهد بود و دلار حداکثر تا 3500 تومان معامله خواهد شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها