کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

کارشکنی این بار از سوی ایتالیایی ها !؟


کد خبر : ۲۰۲۹پنجشنبه، ۳۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۱:۵۹۵۱۰۱ بازدید

جوسازی رسانه ای صهیونیست ها همچنان ادامه دارد. با نزدیک شدن احتمال توافق میان ایران و گروه ( 5+1) این جوسازی ها رنگ و بوی شدید تر و جدی تری به خود گرفته است.

تابناک : صهیونیست ها از همه ابزار رسانه ای ، شبکه های اجتماعی و حتی ابزار دیپلماسی سنتی برای به شکست کشاندن مذاکرات استفاده می کنند.در حالی که دور  جدید مذاکرات ژنو در حال برگزاری است. رسانه ای صهیونیستی به شدت در حال فعالیت برای جوسازی هستند. به نحوی که همه تلاش خود را برای به شکست رساندن این مذاکرات انجام می دهند. 

در تازه ترین اقدام، سایت صهیونیستی هاآرتص مدعی شده است که در دو هفته گذشته مقامات اسرائیلی با مقامات ایتالیایی در ارتباط بوده اند. مقامات اسرائیلی در این تماس ها سعی کرده اند که مواضع ایتالیا را نسبت به ایران در موضوع هسته ای به خودشان نزدیک کنند.

 در همین ارتباط یک مقام ارشد هسته ای در ژنو در واکنش به این خبر سازی ها به تابناک اعلام کرد که صهیونیست ها از حضور ظریف در ایتالیا و رایزنی های وی در رم بسیار ناراحت و عصبانی هستند. برای مثال سفارت آنها در ایتالیا بیانیه تندی در نقد اقدام اخیر ایتالیا در میزبانی وزیر خارجه ایران داده است. 

البته گزارشات حاکی است که ایتالیایی ها از این موضع صهیونیست ها حمایت نکرده اند و این موضع باعث خشم صهیونیست ها شده است. 

همچنین بنیامین نتانیاهو نیز در صفحه تویتر شخصی خود دائما در ارتباط با موضوع هسته ای ایران صحبت می کند و از هیچ اقدام تخریبی دریغ نمی کند.

این در حالی است که حتی لیونی وزیرخارجه سابق اسرائیل و وزیر کنونی دادگستری در اظهار نظر صریحی در رادیو اعلام کرده است که اسرائیل معتقد است توافق احتمالی کنونی با ایران در مورد برنامه هسته‌ای این کشور به توافقنامه‌ای دائمی منجر خواهد شد که ایران را به کشوری در آستانه دستیابی به بمب اتمی تبدیل می‌کند و مشارکت‌های بین‌المللی در از سر گیری مناسبات تجاری با این کشور را تسریع می‌بخشد.
 

لیونی با ابراز نگرانی عمیق از توافق احتمالی ایران با کشورهای 1+5 در ژنو تاکید کرد که باید برای امضای توافقنامه‌ای نهایی تلاش کرد که شامل قدرت ایران برای غنی سازی اورانیوم نباشد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها