کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آغاز توزیع اسکناس نو از 22 اسفند


کد خبر : ۲۰۲۲۳شنبه، ۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۳:۴۷۲۵۲۲ بازدید

از آنجایی که همه ساله با نزدیک شدن روزهای پایانی سال و عید نوروز نیاز مردم به اسکناس نو افزایش پیدا می‌کند، به‌دستور بانک مرکزی امسال ...
آغاز توزیع اسکناس نو از 22 اسفندآغاز توزیع اسکناس نو از 22 اسفند

طبق روال سال های گذشته در آستانه عید نوروز بانک مرکزی از طریق شعب منتخب در نظام بانکی اسکناس نو توزیع خواهد کرد.

از آنجایی که همه ساله با نزدیک شدن روزهای پایانی سال و عید نوروز نیاز مردم به اسکناس نو افزایش پیدا می‌کند، به‌دستور بانک مرکزی امسال نیز شعب منتخب بانک ها مأمور توزیع اسکناس نو بین مردم خواهند بود.

بانک مرکزی معمولاً در سال های قبل شعب منتخب بانک‌های پاسارگاد، صادرات، ملت، اقتصادنوین، ملی، کارآفرین و پست‌بانک را مأمور توزیع اسکناس نو بین مردم می کرده و امسال نیز احتمالاً این مأموریت با همین بانک ها خواهد بود.

سال گذشته 60 شعبه بانکی برای توزیع اسکناس نو انتخاب شده بودند که امسال نیز به احتمال قوی همین تعداد شعبه برای این مهم انتخاب شده اند.

آنطور که بانک کارآفرین در اطلاعیه ای اعلام کرده به دستور بانک مرکزی از شنبه 22 اسفند ماه به مدت پنج روز کاری توزیع اسکناس نو در شعب منتخب بانک ها آغاز خواهد شد.

بانک هایی که به توزیع اسکناس نو می پردازند از بانک مرکزی این دستور را دارند که از هر نوع اسکناس به میزان تعداد 100 برگ در اختیار متقاضیان قرار دهند. طبق تجربه سنوات گذشته، داشتن کارت ملی هنگام دریافت اسکناس نو ضروری است.

هر چند ولی الله سیف  رئیس کل بانک مرکزی امروز درباره برنامه این بانک برای توزیع اسکناس نو گفته است: عرضه اسکناس بهتر از سال گذشته است و اسکناس نو در شعب مختلف بانکها در دسترس عموم مردم قرار می گیرد و تمام نیازهای آنان تامین می شود. 

رئیس کل بانک مرکزی درباره اینکه اینکه آیا تعداد بانک های عرضه کننده پول نو محدود است یا پول نو با کارت ملی و به تعداد محدود عرضه می شود، گفت: هیچ محدودیتی وجود نخواهد داشت و همه نیازهای مردم را در این خصوص برطرف می کنیم.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها