کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

منطقه آزاد شهر فرودگاهی امام (ره) افتتاح شد


کد خبر : ۲۰۰۷۸سه شنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸:۲۱۵۹۵۲ بازدید

صبح امروز فاز اول منطقه تجاری شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) افتتاح شد که وزیر راه‌ و شهرسازی از آن به عنوان اولین قدم برای تبدیل فرودگاه ...
منطقه آزاد شهر فرودگاهی امام (ره) افتتاح شدمنطقه آزاد شهر فرودگاهی امام (ره) افتتاح شد

صبح امروز فاز اول منطقه تجاری شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) افتتاح شد که وزیر راه‌ و شهرسازی از آن به عنوان اولین قدم برای تبدیل فرودگاه امام به هاب هوایی منطقه و بندر خشک یاد کرد.

عباس آخوندی در آیین افتتاح منطقه آزاد تجاری امام خمینی(ره) اظهار کرد: هرچند این مراسم ساده انجام شده اما آغاز یک تحول بسیار بزرگ در اقتصاد ایران خواهد بود.

وی افزود: قطعا تمام کریدورهای هوایی، زمینی و ریلی که از ایران عبور می‌کنند را با مشارکت در اختیار کشورهای منطقه قرار می‌دهیم و درصددیم سیاست آسمان امن را در این منطقه فراهم کنیم.وزیر راه‌ و شهرسازی با بیان اینکه برنامه عملیاتی برای تبدیل فرودگاه امام خمینی(ره) به هاب هوایی منطقه امروز آغاز به کار می‌کند، گفت: این اولین گام عملیاتی برای این منظور است.

آخوندی افزود: ایران مرکز تعادل امنیت، اقتصاد و سیاست در خاورمیانه، آسیای میانه و شمال آفریقاست. ایران همواره مرکز ثقل منطقه بوده است. ایران مرکز تمدن خراسان، ایران‌شهر و جاده ابریشم بوده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها