کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ایران اچ‌پی گارانتی رسمی HP در ایران اعلام شد


کد خبر : ۱۹۹۶۹شنبه، ۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵:۱۶۳۰۴۳ بازدید

با مصوبه سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، اچ‌پی گارانتی رسمی خود در ایران را شناخت.
ایران اچ‌پی گارانتی رسمی HP در ایران اعلام شدایران اچ‌پی گارانتی رسمی HP در ایران اعلام شد

با مصوبه سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، اچ‌پی گارانتی رسمی خود در ایران را شناخت.

مصرف‌کنندگان کالاهای ماشین‌های اداری شامل پرینتر، چندکاره‌ها، پلاتر و اسکنر و تجهیزات شبکه مانند سرورها، سوییچ، و همچنین ابزارهای الکترونیکی همانند لپ‌تاپ، PC، آل این وان و تبلت از نظر سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان شایسته خدماتی هستند که در بازار کنونی کشور متاسفانه کمتر شاهد هستیم.

به گزارش فارنت، خدمات پس از فروش برای مصرف کننده‌های این اقلام از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. به همین دلیل پیرو اجرای طرح ساماندهی شرکت‌های ارائه دهنده گارانتی بازار آی‌تی که توسط سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان انجام شده است، شرکت‌های ارائه‌دهنده گارانتی در بازار محصولات آی‌تی مورد بازرسی و ارزیابی قرار گرفتند.

در این ارزیابی شرکت‌های محدودی که از نظر استانداردهای ارائه خدمات پس از فروش (نظیر فضای کافی، پرسنل متخصص، تجهیزات کافی، انبار قطعات یدکی غنی و اتوماسیون اداری استاندارد) در سطح بالایی قرار گرفتند، موفق به اخذ مجوز ارائه گارانتی شدند.

بر این اساس، از ابتدای دی‌ماه سال جاری کلیه واحدهای صنفی عرضه کننده محصولات IT موظف شده اند که محصولات خود را تنها با گارانتی های رسمی و معرفی شده از سوی این سازمان به فروش برسانند.

در این راستا شرکت فالنیک (ایران اچ‌پی) با دارا بودن شرایط استاندارد و مورد درتایید سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان یکی از معدود شرکت هایی است که موفق به اخذ مجوز ارائه گارانتی محصولات اچ پی در ایران شده است.

اطمینان خاطر از خدمات پس از فروش معتبر، اصلی و مورد تایید سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان، از مواردی است که برای مصرف کنندگان ابزارهای الکترونیکی و اداری از اهمیت ویژه ای برخوردار است و طرح ساماندهی شرکت های ارایه دهنده گارانتی خواهد توانست اطمینان مصرف کنندگان را به بازار کنونی کشور برگرداند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها