کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت آپارتمان‌های میانسال در پایتخت / جدول


کد خبر : ۱۹۹۶۴شنبه، ۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۷:۳۲۳۶۶۶ بازدید

همزمان با آغاز آخرین ماه از سال 94، مالکان آپارتمان‌های میانسال در پایتخت در تلاش برای فروش هر چه سریعتر واحد خود و تبدیل به احسن کردن ...

همزمان با آغاز آخرین ماه از سال 94، مالکان آپارتمان‌های میانسال در پایتخت در تلاش برای فروش هر چه سریعتر واحد خود و تبدیل به احسن کردن آن، قیمت‌های پیشنهادی واحدشان را کاهش داده‌اند. به گزارش «دنیای اقتصاد» هم اکنون با نزدیک شدن به آخرین روزهای سال و در وضعیتی که با ثبات‌ترین شرایط قیمتی در بازار خرید و فروش آپارتمان‌های مسکونی حاکم است، مالکان آپارتمان‌های چندساله با کاهش قیمت پیشنهادی خود درصدد برآمده‌اند تا در بازار رکودی تقاضا برای واحدشان مشتری مناسب پیدا کنند.

به گزارش دنیای اقتصاد، اغلب این آپارتمان‌ها که در گروه واحدهای مصرفی قرار دارند متعلق به مالکانی است که در این واحدها سکونت دارند. این در حالی است که در میان این دسته از آپارتمان‌های ارزان قیمت، واحدهای نوساز به ندرت به چشم می‌خورد که این موضوع به معنای عدم تمایل سازندگان به فروش واحدهای نوساز خود با نرخی ارزان تر از قیمت عرف مناطقی است که واحدها در آنها واقع شده‌اند.

در واقع هر چند هم اکنون عرضه واحدهای مصرفی در متراژها و مشخصات گوناگون در بنگاه‌های مسکن از فراوانی زیادی برخوردار است اما متقاضیانی که به دلیل ضعف قدرت خرید نمی‌توانند یک واحد نوساز با قیمت عرف منطقه را خریداری کنند می‌توانند از میان فایل‌های آپارتمان‌های میانسالی که مشمول تخفیف آخر سال شده‌اند، واحد مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنند. پراکندگی این دسته از واحدهای تخفیف خورده هم اکنون شامل اکثر قریب به اتفاق محلات واقع در مناطق 22 گانه شهر تهران می‌شود. با این حال، حجم انبوهی از آپارتمان‌های نوساز هم در حال حاضر در میان فایل‌های فروش مسکن مشاهده می‌شود که اغلب با قیمت عرف و در برخی موارد با قیمتی بالاتر از عرف منطقه به بازار فروش عرضه شده‌اند. هر چند تعداد معدودی از سازنده‌ها هم در این روزها حاضر به فروش زیر قیمت آپارتمان خود هستند.
 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها