کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تولیدکننده گوشی‌های بلک‌بری 200 کارمندش را اخراج می‌کند


کد خبر : ۱۹۵۲۸شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸:۴۷۱۸۲۲ بازدید

بلک‌بری در اقدامی که نشانه تلاش برای تجدید قوای این شرکت برای حضور دوباره در بازار گوشی‌های هوشمند تلقی شده، قصد دارد 200 کارمند خود ...
تولیدکننده گوشی‌های بلک‌بری 200 کارمندش را اخراج می‌کندتولیدکننده گوشی‌های بلک‌بری 200 کارمندش را اخراج می‌کند

بلک‌بری در اقدامی که نشانه تلاش برای تجدید قوای این شرکت برای حضور دوباره در بازار گوشی‌های هوشمند تلقی شده، قصد دارد 200 کارمند خود را در شعبه هایش در انتاریو و فلوریدا اخراج کند.

جان اس چن مدیر اجرایی بلک‌بری قصد دارد این شرکت را به مجموعه ای تبدیل کند که بخش عمده ای از درآمد خود را از طریق فروش نرم افزار و خدمات به صاحبان مشاغل و دولت ها کسب می کند.

او بارها اظهار داشته که بلاک بری به تولید و فروش گوشی های هوشمند هم ادامه خواهد داد، محصولی که بلاک بری را به نامی شناخته شده در بازار مبدل کرد. البته با توجه به ظهور رقبای فراوان مشخص نیست بلاک بری بتواند موقعیت شکننده فعلی خود را در بازار حفظ کند.

بلک‌بری اظهار امیدواری کرده با کاهش نیروی کار بتواند بر کارآیی خود بیفزاید و فرصت های رشد تجاری خود را افزایش دهد. این شرکت در اقدامی بی سابقه سال گذشته گوشی جدیدی عرضه کرد که از سیستم عامل اندروید به جای سیستم عامل بلاک بری 10 استفاده می کرد.

در حالی که مدیر عامل بلک‌بری ماه گذشته گفته بود این شرکت استفاده از سیستم عامل بلاک بری 10 را کنار نمی گذارد مشخص نیست چنین تصمیمی به معنای پایان کار سیستم عامل مذکور و روی آوردن به آندروید خواهد بود یا خیر.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها