کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

وعده 100 روزه از همان ابتدا اشتباه بود


کد خبر : ۱۹۴۷دوشنبه، ۲۷ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۸:۴۲۳۵۵۷ بازدید

عضو هیات مدیره خانه صنعت و معدن با اعلام اینکه وعده گزارش عملکرد 100 روزه از همان ابتدا اشتباه بود، گفت: در حوزه صنعت باید تصمیمات اجرا شود تا نتایج مثبت خود را نشان دهد.
وعده 100 روزه از همان ابتدا اشتباه بودوعده 100 روزه از همان ابتدا اشتباه بود

آرمان خالقی، با اشاره به اینکه دولت یازدهم نباید برای ارائه گزارش عملکرد خود فرصت 100 روزه را تعیین می‌کرد، اظهار داشت: در حال حاضر دولت در بیشتر بخش‌ها به دنبال تجدید ساختار ، مدیریت و بازسازی داخلی است و تمرکز ویژه‌ای بر تدوین برنامه ریزی و در پی آن اتخاذ سیاست‌ها دارد که به همین واسطه تعیین فرصتی 100 روزه برای ارائه گزارش بسیار زود بوده است زیرا هنوز شرایط تغییر نکرده و نباید منتظر تغییرات یکباره بود. 

وی با بیان اینکه صندوق بین الملی پول در سال آینده پیش بینی کاهش نرخ تورم را در ایران اعلام کرده است، افزود: هم اکنون تحریم‌ها کاهش نیافته و تولید نیز در شرایط گذشته قرار دارد حال اگر دولت بخواهد تغییرات و مقرارتی را وضع کند این سیاست ها در حد خود تأثیر گذار خواهند بود.

این عضو هیأت مدیره خانه صنعت و معدن در مجموع اقدامات دولت در بخش صنعت را مثبت ارزیابی کرد و گفت: البته باید تصمیمات دولت در حوزه تولید و صنعت به مرحله اجرا برسد تا نتایج مثبت خود را در اقتصاد کشور نشان دهد.به عنوان نمونه اگر کاهش نرخ گشایش ال سی واقعا اجرا می شد به طور حتم یک گره کوچکی از مشکلات واحدهای تولیدی نیز رفع می گردید اما اجرای این امر با مقاومت بانک ها روبه رو شده و هر روز با ابهاماتی مواجه است.

خالقی با اشاره به اینکه اگر سیستم بانکی گشایش ال سی را روش غلطی می داند برود به دیوان عدالت شکایت کند، تصریح کرد:البته دولت در اتخاذ هر تصمیم باید با ذی نفعان آن بخش ها نیز صحبت و از نظرات آنها هم استفاده کند.

وی در رابطه با کارگروه حمایت از تولید که از همان روزهای نخست فعالیت دولت یازدهم منحل شده است، اظهار داشت: فعالیت مجدد کارگروه حمایت از تولید موکول به احیای سازمان مدیریت و برنامه ریزی و کمیسیون‌های آن است به نحوی که اگر دولت احساس کند این سازمان به تنهایی جوابگوی نیازها نیست تصمیم به احیای کارگروه حمایت از تولید خواهد گرفت.

این عضو هیأت مدیره خانه صنعت و معدن اضافه کرد: به دولت پیشنهاد می کنم با توجه به اینکه کارگروه حمایت از تولید به اجرایی شدن تصمیمات حوزه تولید سرعت می دهد و یک میان‌بر مطلوب برای دولت محسوب می شود با احیای آن از این ابزار برای تسریع در رفع مشکلات واحد های تولیدی استفاده کند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها