کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ثبات قیمت 5 گروه کالایی


کد خبر : ۱۹۳۳یکشنبه، ۲۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۶:۲۶۲۵۴۸ بازدید

بنا به اعلام بانک مرکزی، قیمت پنج گروه کالایی طی هفته منتهی به 17 آبان ماه ثابت مانده است اما قیمت برنج طی یک سال گذشته 51.8 درصد و حبوبات 62.2 درصد افزایش یافته است.
ثبات قیمت 5 گروه کالاییثبات قیمت 5 گروه کالایی

بانک مرکزی متوسط قیمت خرده فروشی 11 گروه کالایی در هفته منتهی به 17 آبان ماه سال جاری را اعلام کرد.

لبنیات و تخم مرغ

در هفته مورد گزارش در گروه لبنیات قیمت پنیر غیر پاستوریزه معادل 0.1 درصد افزایش یافت اما بهای سایر اقلام این گروه نسبت به هفته قبل بدون تغییر بود.قیمت تخم مرغ نیز از 1.1 درصد افزایش برخوردار شد.

برنج و حبوبات

در هفته مورد بررسی در گروه برنج قیمت برنج داخلی درجه یک و درجه دو ثابت ماند در گروه حبوبات نیز قیمت کلیه اقلام این گروه بدون تغییر بود.

میوه‌ها و سبزی‌های تازه

براساس این گزارش بهای پرتقال درجه یک 2.1 ، لیمو شیرین 19.2، انار 1.9 و انگور 1.7 درصد کاهش یافت. اما قیمت سایر اقلام این گروه بین 0.9 تا 5.3 درصد افزایش یافت.در گروه سبزی‌های تازه نیز قیمت تمام اقلام این گروه بین 1 تا 33 درصد افزایش یافت.

گوشت قرمز و گوشت مرغ

در این هفته قیمت گوشت گوسفند معادل یک درصد و گوشت تازه گاو و گوساله 1.3 درصد افزایش یافت اما بهای گوشت مرغ 0.9 درصد کاهش یافت.

قند، شکر، چای و روغن نباتی

در هفته مورد بررسی قیمت چای نباتی معادل 0.1 درصد افزایش یافت اما بهای قند، شکر و انواع روغن نباتی ثابت بود.بر این اساس قیمت لبنیات، تخم مرغ، برنج و حبوبات نسبت به هفته مشابه سال قبل به ترتیب از 16.7، 11، 51.8 و 62.2 درصد افزایش برخوردار شده‌اند.همچنین قیمت میوه‌های تازه 61.9، سبزی‌های تازه 76.9، گوشت قرمز 36.9، گوشت مرغ 38.3، قند و شکر 23.5، چای 34.8 و روغن نباتی 22.7 درصد نسبت به هفته مشابه سال گذشته افزایش یافته‌ است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها