کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

لپ‌تاپ‌های هشت میلیون تومانی در بازار ایران


کد خبر : ۱۸۰۸شنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۸:۵۸۳۷۵۰ بازدید

بازگشت نسبی دوران رونق، تعادل در میزان عرضه و تقاضا و آرامش به بازار کامپیوتر منجر به سرعت گرفتن ورود محصولات جدید به بازار کامپیوتر شده است.
لپ‌تاپ‌های هشت میلیون تومانی در بازار ایرانلپ‌تاپ‌های هشت میلیون تومانی در بازار ایران

نمونه‌اش همین بازار رایانه‌های قابل حمل (لپ‌تاپ و تبلت) که طی یک هفته تا دو ماه گذشته میزبان مدل‌های جدیدی در بازار بوده است. مدل‌های جدیدی که بر خلاف گذشته، از رده محصولات قدیمی نبوده و شامل نمونه‌های مبتنی بر تکنولوژی هستند که قیمت گرانی نیز دارند. به گفته فعالان بازار، اگر چه این کالاها در بدو ورود با مخاطب زیادی مواجه نیستند، اما ورود این محصولات مطابق با نیاز بازار (با توجه به تغییر رویه بازار طی چند ماه اخیر) ضروری است. به گفته آنها بیشترین محصولاتی که در رده تازه واردهای بازار قرار گرفته‌اند شامل تبلت‌های هیبریدی و لپ‌تاپ‌های فوق‌حرفه‌ای هستند که قیمتی بالاتر از چهار تا پنج میلیون تومان دارند. دستگاه‌هایی فوق حرفه‌ای برای مشتریان خاص که در این بخش ما به معرفی برخی از آنها می پردازیم.

ASUS و عرضه نوت‌بوکی با دو صفحه نمایش این برند طی هفته‌های اخیر دستگاه هیبریدی TAICHI 31 را به بازار عرضه کرده است.البته گروهی این دستگاه را یک اولترابوک و گروهی آن را تبلتی هیبریدی می‌شناسند، اما در هر حال این دستگاه گران‌قیمت با قابلیت‌های فنی بالایی که دارد توجه حرفه‌ای پسندها را به خود جلب کرده است. این دستگاه جدید و تازه وارد که مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز است دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پردازنده Intel 3537U Core i7 2.0GHz up to 3.10 GHz، رم چهار گیگابایتی و هارددیسک 256 گیگابایتی SSD است.کارت گرافیک این دستگاه هم Intel HD Graphics 4000 است. یکی از ویژگی‌های خاص این دستگاه تجهیز آن به دو صفحه نمایش 3/13 اینچی با دقت FULL HD است. تجهیز دو وب‌کم HD و Full HD، اسپیکرهای برند معروف Bang & Olufsen ICEpower، بلوتوث داخلی و... از دیگر ویژگی‌های این دستگاه است. سیستم‌عامل این دستگاه هم Microsoft Windows 8 است. قیمت اعلام شده برای این نوت‌بوک جدید شش میلیون و 500 هزار تومان است.

SONY و عرضه هیبریدی‌های فوق گران

SONY  نیز طی یک تا یک و نیم ماه اخیر تعدادی لپ‌تاپ و دستگاه‌هاي هيبريدي گران‌قيمت به بازار داخلي عرضه کرده است. به گفته مسوول فروش يکي از نمايندگي‌هاي شرکت ايران رهجو، در حال حاضر اکثر لپ‌تاپ‌هاي اين خانواده به پردازنده جديد اينتل (HASWELL) مجهزند و سوني ديگر اقدام به واردات نمونه‌هاي مبتني بر پردازنده‌هاي قديمي نخواهد کرد. از این خانواده مدل SVD13217PGB از جدیدترین و گران‌قیمت‌ترین‌ها است. این لپ‌تاپ یا دستگاه هیبریدی که مبتنی بر ویندوز هشت است به پردازنده هاسول intel core i7، رم هشت گیگابایتی و هارددیسک 256 گیگابایتی SSD مجهز است. کارت گرافیکی هم Intel® HD Graphics 4400 است. در مورد صفحه نمایش هم باید بگوییم که صفحه نمایش 13 اینچ از نوع لمسی است. این لپ‌تاپ هم با قیمتی در حدود هشت میلیون و 200 هزار تومان به بازار عرضه شده است.

MSI و لپ‌تاپی جدید برای گیمرها

این برند هم به تازگی لپ‌تاپ GT70 را برای گیمرها به بازار  عرضه کرده و قرار است محصولی جدیدتر از سری GE را با نام GE60 به بازار عرضه کند. نوت بوک تازه وارد این خانواده به پردازنده هاسول INTEL CORE I7، رم 32 گیگابایتی از نوع DDRIII و هارددیسک یک ترابایتی در کنار دو هارددیسک SSD با ظرفیت 64 گیگابایت مجهز است. صفحه نمایش هم 3/17 اینچ از نوع فول اچ دی است. در مورد کارت گرافیکی هم باید بگوییم که لپ‌تاپ مذکور به کارت گرافیکی NVIDIA GTX770M مجهز است. قیمت در نظر گرفته شده برای این نوت بوک فوق حرفه‌ای هم هشت میلیون و 350 هزار تومان است.ACER و لپ‌تاپ‌های در راه این برند هم با عرضه لپ‌تاپ‌های مجهز به پردازنده جدید در رده واردکنندگان نمونه‌های جدید به بازار قرار گرفته است. این برند مدل V3 را با ورژن جدید به بازار عرضه کرده است که به پردازنده هاسولINTEL CORE I7، رم 16 گیگابایتی و هارددیسک یک ترابایتی مجهز است. صفحه نمایش هم 17 اینچ است. قیمت این نوت‌بوک هم در حدود  چهار میلیون و 400 هزار تومان اعلام شده است. این برند همچنین مدل‌های R7،S7 را به زودی به بازار عرضه می‌کند که این لپ‌تاپ‌ها نمونه‌های گران‌قیمت مجهز به پردازنده هاسول هستند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها