کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

توقیف بنز با سرعت 238 کیلومتر در ساعت


کد خبر : ۱۷۵۴سه شنبه، ۱۴ آبان ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۳:۱۹۸۹۲۱ بازدید

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: یک دستگاه خودرو بنز که با سرعت 238 کیلومتر در ساعت طی مسیر می کرد ازسوی پلیس راه زنجان - قزوین متوقف شد.
توقیف بنز با سرعت 238 کیلومتر در ساعتتوقیف بنز با سرعت 238 کیلومتر در ساعت

سرهنگ عبدالعلی رشتیانی گفت: پلیس ساعت 7:30 دقیقه صبح روز گذشته (یکشنبه) با مشاهده سرعت بسیار بالای این خودرو سواری که در کیلومتر 35 آزاد راه زنجان - قزوین درحال تردد بود راننده را از حرکت باز داشت.

وی با بیان اینکه برای این راننده متخلف که به فرمان پلیس نیز کم توجهی کرده بود یکصد هزار تومان جریمه نقدی و 10 نمره منفی در نظرگرفته شد، اظهار کرد: خودرو نیز به مدت 72 ساعت در توقیف پلیس خواهد بود.

رشتیانی گفت: تردد این خودرو با سرعت بالا در هوای بارانی با توجه به خیس و لغزنده بودن سطح جاده، هرلحظه ممکن بود حادثه ای تلخ و ناگوار برای راننده و یا در برخورد با خودروهای عبوری از این مسیر بوجود آورد.

راننده این خودرو به دلیل حرکات مارپیچ و مخاطره آمیز در جاده به جریمه محکوم شده و در حال حاضر بیش از شش میلیون ریال جریمه معوقه دارد.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان افزود: هرچند عوامل پلیس به شدت با رانندگان متخلف برخورد قانونی می کند اما متاسفانه برخی از آنان قوانین راهنمایی و رانندگی را نادیده گرفته و جان خود و دیگران را به مخاطره می اندازند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها