کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بورس‌های ایران و کره جنوبی تفاهم همکاری امضا کردند


کد خبر : ۱۶۵۴۳جمعه، ۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۹:۴۷۱۰۲۲ بازدید

اپراتور بورس کره جنوبی اعلام کرد با سازمان بورس و اوراق بهادار ایران برای ارتقاء همکاری های دوجانبه در بخش مالی به توافق رسیده است.

اپراتور بورس کره جنوبی اعلام کرد با سازمان بورس و اوراق بهادار ایران برای ارتقاء همکاری های دوجانبه در بخش مالی به توافق رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری کره هرالد، اوپراتور بورس کره جنوبی روز جمعه اعلام کرد، پس از انعقاد توافق هسته ای ایران و قدرت های جهانی، با مسئولان رگولاتوری مالی ایران برای ارتقاء همکاری های دوجانبه در بخش مالی به توافق رسیده است.

دی کره اکسچنج، اعلام کرد روز پنجشنبه در تهران یادداشت تفاهمی با سازمان بورس و اوراق بهادار ایران برای به اشتراک گذاشتن تجربیات و اطلاعات و همکاری در ایجاد زیرساخت های مرتبط به امضا رسانده است.

سازمان بورس و اوراق بهادار، نهاد رگولاتور مالی ایران برای هدایت بازارهای بورس، اوراق قرضه و بازارهای فرعی این کشور به شمار می رود.

دی کره اکسچنج اعلام کرد، این یادداشت تفاهم مسیر را برای ورود کره جنوبی به بازار مالی ایران که از زمان انعقاد توافق هسته ای در ماه جولای، به عنوان با پتانسیل ترین مقصد سرمایه گذاری مطرح شده است، هموار خواهد کرد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها