کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

کپی برداری از آیفون به سبک HTC ؟


کد خبر : ۱۶۵۲۸جمعه، ۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳:۴۷۶۲۴۶ بازدید

در حال حاضر HTC ONE A9 به صورت رسمی معرفی شده است و هرکدام از این دو غول تکنولوژی یعنی آیفون و اچ تی سی ادعاهایی را برعلیه ...
کپی برداری از آیفون به سبک HTC ؟کپی برداری از آیفون به سبک HTC ؟

در حال حاضر HTC ONE A9 به صورت رسمی معرفی شده است و هرکدام از این دو غول تکنولوژی یعنی آیفون و اچ تی سی ادعاهایی را برعلیه یکدیگر مطرح کرده‌اند. با ما همراه شوید تا درپی کشف راز این طراحی جنجال برانگیز پرچمدار امسال این برند معتبر برویم تا دریابیم واقعیت چیست.

HTC پیشینه درخشانی در طراحی تلفن های هوشمند دارد.این کمپانی طی ده سال گذشته طراحی های بسیار خاص و منحصربفردی را در کارنامه خود ثبت کرده است و برای اثبات این ادعا کافی است نگاهی به HTC Hero ، HTC Touch Diamond یا HTC One X داشته باشید. HTC اثبات کرده است که تولیدکننده ای نیست که ترسی از تجربه متریال ها و طراحی های مختلف داشته باشد. همه چیز از بدنه شیبدار الومینیومی HTC One S شروع شد و به دو بلندگو در دولبه بالا و پایین HTC One M9 یا کناره های پلی کربناتی HTC One X کشیده شد. طراحی HTC One A9 را میتوان از روی طراحی گوشی های هوشمند پیشین این شرکت دنبال کرد.

HTC One M7 با بدنه فلزی در 19 فوریه 2013 معرفی شد در حالی که iPhone 6 با بدنه فلزی در 9 سپتامبر 2014 معرفی شد.این همان جاییست که داستان شروع می شود. دومین دستگاه تمام فلزی HTC  یا همان HTC One M8 در 25 مارس 2014 رونمایی شد. پس بی شک دستگاه هایHTC زودتر از iPhone ها به تن پوش جدید فلزی خود ملبس شده اند. HTC One A9 میراث ماندگار طراحی تلفن های هوشمند فلزی در این کمپانی است اگرچه شکل ظاهری این پرچمدار متفاوت از دستگاه های فلزی پیشین این برند است!

لبه های گرد، پیاده سازی شیشه با قطر 2.5 در جلو و صافی یکدست در پشت ، فهمیدن  این که چرا این تلفن همراه هوشمند به نقدهای جدی درباره کپی برداری از iPhone 6  یا  6S گرفته شده است بسیار ساده است. این طراحی به طور کامل متفاوت از طراحی های پیشین خانواده  فلزی One  با پشت های منحنی است.
 


اجازه دهید حقایق را بررسی کنیم.  ما شیشه های edge-to-edge را در بسیاری از تلفن های پیشین HTC میبینیم. نگاهی به HTC First - the Facebook phone بیاندازید تا صفحه نمایش با لبه های منحنی و طراحی پشتی صاف را ببینید. اخیرا با بالاگرفتن این جدل ها خانواده Desire این شرکت اطلاعاتی درباره گوشی هایی بسیارشبیه به One A9 با لبه های گرد و طراحی صاف در پشت البته از جنس پلاستیک را یادآوری کرده است.در واقع این برند معتقد است HTC One A9 ترکیبی از ممتازترین طراحی های سری One  و سری میان رده Desire است، که منجر به این طراحی جدید در One A9 شده است.


جمع بندی:

هر دو تلفن همراه HTC One A9 و iPhone6  از ساختار فلزی با تکنیک ساخت یکسان بهره می برند. HTC ممکن است دررویکرد استفاده از فلز به این نحو پیشتاز باشد اما نمی توان شباهت بیش از حد این گوشی به آیفون جدید اپل مخصوصا در قسمت پشت را منکر شد.

یکی دیگر از عواملی که میتوان خاطر نشان شد دل کندن HTC  از بلندگوهای معروف Boom Sound در One A9 است. این به این معنی است که شاید HTC  جالب نبودن طراحی این دو بلندگوی عظیم در سری  One  را پذیرفته است. پس اکنون با طراحی ساده تری روبرو هستیم و ما میدانیم که اپل نیز سادگی را دوست دارد.

اکنون با توجه به این بررسی ها ما قضاوت درباره ادعای اپل و بسیاری از منتقدین مبنی بر کپی برداری برند HTC  از Apple را به شما واگذار می کنیم.


* منبع: pocket-lint



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها