کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پدیده شاندیز واگذار می‌شود


کد خبر : ۱۶۴۴۶سه شنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۱:۰۵۴۶۸۸ بازدید

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: در جلسه کمیسیون اقتصادی که با حضور مسئولان بانک مرکزی برگزار شد، با درخواست اعضا مقرر شد انحلال ...

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: در جلسه کمیسیون اقتصادی که با حضور مسئولان بانک مرکزی برگزار شد، با درخواست اعضا مقرر شد انحلال سرمایه‌گذار قبلی پدیده شاندیز انجام شده تا با مصوبه شورای پول و اعتبار پدیده شاندیز واگذار شود.

مصطفی افضلی‌فرد اظهار کرد:‌ در جلسه کمیسیون اقتصادی که با حضور مسئولان بانک مرکزی برگزار شد، با درخواست اعضا مقرر شد انحلال سرمایه‌گذار قبلی پدیده شاندیز انجام شده و سه نفر خریدار جدید که آمادگی خرید این مجموعه را دارند، پیشنهاداتشان بررسی شده تا با مصوبه شورای پول و اعتبار پدیده شاندیز واگذار شود. وی تصریح کرد: باوجود پیگیری مسئولان تاکنون این اقدام انجام نشده و باید در کمترین فرصت زمینه این امر فراهم آید.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس در مورد پرونده زمین‌خواری به ویژه در منطقه حیران گفت: قرار شده هم در موضوع تصرف غیرقانونی و هم ساخت‌وسازها بررسی‌های دقیق و کارشناسی انجام شود تا با متخلفان در هر موقعیت و جایگاهی که هستند، برخورد شود. افضلی‌فرد از تخریب ساخت‌وسازها در گردنه حیران البته با نگاه تبعیض‌آمیز خبر داد و افزود: در کنار جلوگیری از تصرف غیرقانونی و خلع ید، شکایاتی نیز به کمیسیون اصل 90 شده که در صورت ارائه مستندات این موارد قابل رسیدگی است. وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد:‌ انتظار ما این است که به جای برخورد با معلول این حوادث، برخورد جدی با علل و عوامل اصلی آن انجام شود تا جلوی ساخت‌وسازهای غیرقانونی گرفته شده و به صورت ریشه‌ای با عوامل و مسببان آن برخورد شود.

افضلی‌فرد به برخی قصور وزارت جهادکشاورزی در این مسئله اشاره کرد و ادامه داد: جالب است اخیرا فرد قاطعی که در مبارزه با زمین‌خواری همتی راستین و همکاری واقعی داشته، عزل شده که باید برای این شرایط و وضعیت خون گریه کرد. 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها