کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آغاز پرداخت خسارت به ذینفعان فاجعه منا


کد خبر : ۱۶۲۴۶دوشنبه، ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳:۴۷۸۸۳۹ بازدید

مدیرعامل بیمه ایران گفت: برای جبران خسارت حوادث اخیر مکه و منا به ذینفعان این حوادث در مجموع بیش از 30 میلیارد تومان خسارت پرداخت ...

مدیرعامل بیمه ایران گفت: برای جبران خسارت حوادث اخیر مکه و منا به ذینفعان این حوادث در مجموع بیش از 30 میلیارد تومان خسارت پرداخت خواهیم کرد.

سیدعباس حسینی از آغاز پرداخت علی الحساب غرامت فوت جان باختگان خبر داد و افزود: با هماهنگی سازمان حج و زیارت و به منظور جبران بخشی از هزینه های کفن و دفن جان باختگان این حوادث، پرداخت علی الحساب 250 میلیون ریالی را درشعب سراسر کشور خود آغاز کردیم.

وی افزود: بیمه ایران در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود بلافاصله و بدون طی تشریفات بیمه ای دراین خصوص اقدام نموده است. طبق قرارداد بیمه ایران با سازمان حج و زیارت، غرامت فوت جان باختگان حوادث مکه در مجموع 55 میلیون تومان است که به محض تکمیل پرونده فوت شدگان در وجه بازماندگان پرداخت خواهد شد.

حسینی اضافه کرد: همچنین هزینه های درمانی تا سقف 15 میلیون تومان است که طبق قرارداد منعقده از طریق این مجموعه قابل جبران بوده و این هزینه ها به مراکز درمانی پرداخت خواهد شد.

وی یکی از دغدغه های این شرکت را بحث پرداخت خسارت زیان دیدگان بیمه توسعه ذکر و بیان کرد: درصدد هستیم هرچه سریع تر به پرونده باز بیمه توسعه در بیمه ایران خاتمه دهیم. برای جبران خسارت زیان دیدگان بیمه توسعه تدابیر جدیدی اتخاذ کرده ایم تا هرچه سریع تر زیان دیدگان و ذینفعان به حقوق خود دست یابند.

رئیس هیات مدیره بیمه ایران درباره استراتژی این شرکت در بازار داخلی تصریح کرد: ما با سایر شرکت ها نه تنها رقابتی نداریم بلکه از آنان حمایت نیز خواهیم کرد زیرا استراتژی ما افزایش سبد بیمه ای کشور است. ما به دنبال توسعه بازارهای داخلی و خارجی هستیم و با ایجاد هلدینگ آنان را دراین مهم با خود همراه خواهیم کرد.

به اعتقاد وی، فضای رقابتی در صنعت بیمه ایران باید تغییر کند همچنین جایگاه صنعت بیمه درکشور جایگاه مناسبی نیست و ما باید به دنبال جایگاه واقعی خود باشیم. وی طلب این شرکت از بیمه گذاران و دستگاه های اجرایی را بیش از ۲۲۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها