کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رونمایی از یک برند فرانسوی خودرو در ایران


کد خبر : ۱۶۱۲۷چهارشنبه، ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰:۵۸۳۰۴۰۳ بازدید

برند DS روز گذشته با حضور مقامات بلندپایه این شرکت، در تهران رونمایی و گروه آرین موتور به عنوان نماینده انحصاری این شرکت در ایران معرفی شد.
رونمایی از یک برند فرانسوی خودرو در ایرانرونمایی از یک برند فرانسوی خودرو در ایران

 دی اس یکی از خودروسازان پریمیوم (خودروهایی که نیمه لوکس هستند) فرانسوی است که در دوره پساتحریم وارد بازار ایران شده تا بخشی از بازار خودروهای لوکس را از آن خود کند.

داریوش بی‌ریا عصر دیروز در نشست خبری رونمایی از این برند گفت: به طور متوسط سالانه 50 هزار دستگاه انواع خودرو سواری به ایران وارد می شود که 10 درصد این خودروها پریمیوم هستند و توانسته‌اند مشتریان قابل توجهی را در بازار ایران به سمت خود جلب کنند.

مدیر عامل گروه آرین موتور افزود: برنامه شرکت آرین موتور به عنوان نمایندگی انحصاری DS این است تا سهمی 20 درصدی از خودروهای پریمیوم در ایران را به دست آورد و بتواند سالانه هزار دستگاه از انواع مدل‌های این برند را وارد بازار ایران کند.

او در پاسخ به این پرسش اقتصادنیوز که آیا با توجه به رکود موجود در بازار خودرو، واردات چنین خودروهایی می تواند صرفه اقتصادی داشته باشد یا خیر، گفت: هم اکنون رکود سنگینی در بازار خودرو ایران حکمرانی می‌کند اما مطالعات ما نشان می‌دهد که بازار خودرو ایران تا یکسال آینده از این رکود خارج خواهد شد.

بی ریا افزود: خودروهایی که با برند DS در ایران عرضه می شوند بین 100 تا 250 میلیون تومان قیمت خواهد داشت تا از این طریق بتوانیم به بخشی از بازار خودروهای پریمیوم یا همان خودروهای نزدیک به لوکس پاسخ گوییم.


او گفت: چون ما نمایندگی رسمی هستیم نمایشگاه دائمی این شرکت را بر اساس استاندارهای DS آماده‌سازی کرده‌ایم و به زودی آن را در خیابان اندرزگو افتتاح خواهیم کرد تا خودروهایی را که مستقیما از کارخانه مادر در فرانسه وارد ایران می‌کنیم در این نمایشگاه عرضه کنیم.

مدیرعامل شرکت آرین موتور افزود: با توجه به اهمیتی که خدمات پس از فروش دارد مراکزی را برای ارائه این خدمات در نظر گرفته تا دارندگان این خودرو با کمترین زحمت بتوانند سرویس‌های لازم را دریافت کنند و با مشکل کمبود قطعه مواجه نشوند.

او گفت: بر اساس برنامه 1404 از یک سو ایران تا این سال باید دو میلیون دستگاه خودرو تولید کرده و یک میلیون آن را صادر کند و از سویی دیگر سالانه 300 هزار دستگاه انواع خودرو را وارد کشور کند که ما قصد داریم در طی یک دوره 10 ساله به سه واردکننده بزرگ خودرو در ایران تبدیل شویم.

بی‌ریا افزود: به غیر از DS با میتسوبیشی و جک نیز کار می‌کنیم و قصد داریم با سرمایه گذاری‌هایی خدمات پس از فروش گسترده‌ای برای خودروهایی که وارد می‌کنیم را ارائه دهیم. DS یکی از خودروسازان نیمه لوکس فرانسوی است که شصت سال پیش متولد شد و قصد دارد در اولین حضور رسمی خود در ایران خودروهایی نظیر DS3, DS4, DS5, DS5LS, DS6 را روانه بازار ایران کند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها