کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آتش سوزی در وزارت کشور / عکس و فیلم


کد خبر : ۱۵۹۹۹شنبه، ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۴:۳۳۸۷۵۲ بازدید

هم اکنون دود غلیطی این ساختمان و اطراف آن را فرا گرفته و نیروهای امدادی در صدد مهار آتش و کمک به مصدومان احتمالی هستند.

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اعلام خبر وقوع آتش‌سوزی گسترده در تالار وزارت کشور در گفتگویی درباره جزئیات این حادثه، گفت: ساعت 06:40 صبح امروز وقوع حریق در تالار وزارت کشور به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و بلافاصله چندین ایستگاه آتش‌نشانی و امداد و نجات برای مهار شعله‌های آتش به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اعلام اینکه شعله‌های آتش چندین طبقه از تالار بزرگ وزارت کشور را دربر گرفته است، افزود: شعله‌های آتش به حدی بود که دود ناشی از شعله‌ها از اکثر مناطق پایتخت قابل رویت بود و به دلیل تجمع خودروهای عبوری در مسیر خیابان‌های منتهی به تالار وزارت کشور، ترافیک سنگینی در این محدوده ایجاد شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اعلام اینکه مهار شعله‌های آتش همچنان ادامه دارد، افزود: با توجه به اینکه شعله‌ها تحت کنترل ماموران آتش‌نشانی هستند، اما هنوز به صورت کامل مهار نشده‌اند و عملیات خاموش کردن شعله‌ها همچنان ادامه دارد.

ملکی با توصیه به رانندگانی که قصد عبور از خیابان‌های منتهی به تالار وزارت کشور را دارند، از آنها خواست به توصیه‌های ماموران پلیس راهوار گوش فرا داده و از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

وی گفت: هنوز آمار دقیقی از میزان خسارات و تلفات این حادثه در دست نیست و عملیات امدادرسانی و مهار شعله‌ها همچنان ادامه دارد. 
 





 


 


 



 
 

آتش سوزی در وزارت کشور :
 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها