کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نرخ قطعی و پیشنهادی اجاره در منطقه 4 تهران


کد خبر : ۱۵۹۹۵شنبه، ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۸:۴۷۱۸۱۰ بازدید

امسال بازار مسکن فصل اجاره آرامی را پشت سرگذاشت. هم‌اکنون شروع فصل پاییز و بازگشایی مدارس نیز آرامش بیشتری را برای بازار رهن و اجاره ...

امسال بازار مسکن فصل اجاره آرامی را پشت سرگذاشت. هم‌اکنون شروع فصل پاییز و بازگشایی مدارس نیز آرامش بیشتری را برای بازار رهن و اجاره به ارمغان آورده است. به گفته مشاوران املاک منطقه چهار، تابستان امسال واگذاری تعدادی از واحدهای مسکونی پروژه مسکن مهر موجب کوچ بخشی از اجاره نشینان این منطقه شد و به همین دلیل بازار اجاره امسال با رونق زیادی همراه نشد.

یکی از مشاوران املاک محدوده تهرانپارس در این باره به «دنیای اقتصاد» می‌گوید: موضوعی که دلیل عمده جابه جایی امسال مستاجران این محدوده بود افزایش مبلغ رهن و اجاره از سوی موجر بر خلاف ثبات نرخ تورم بود. این موضوع که با توان مستاجران همخوانی نداشت موجب شد تا تعدادی از مستاجران برخلاف خواسته خود به خانه جدیدی که نرخ اجاره آن با توان مالی شان هماهنگی دارد نقل مکان کنند. او ادامه می‌دهد: به عنوان مثال اخیرا مالکی در محدوده شهرک شاهد ملک 65 متری خود را با مبلغ 900 هزار تومان اجاره ماهانه و 30 میلیون تومان رهن پیشنهاد داده است؛ این در حالی است که متوسط نرخ اجاره برای ملکی مشابه در این محدوده یک میلیون تومان اجاره ماهانه و 17 میلیون تومان ودیعه است.
 

6z8gzsx03qdxx9twvdn.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها