کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

گوشی‌های شیائومی با سیم‌کارت همراه اول باندل شد


کد خبر : ۱۵۸۹۸دوشنبه، ۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳:۲۶۷۶۷۰ بازدید

شرکت ارتباطات سیار ایران در سومین روز برگزاری نمایشگاه ایران تلکام, قرارداد انحصاری با برند تولید کننده گوشی های هوشمند شیا‌‌ئومی ...

شرکت ارتباطات سیار ایران در سومین روز برگزاری نمایشگاه ایران تلکام, قرارداد انحصاری با برند تولید کننده گوشی های هوشمند شیا‌‌ئومی بست تا از این پس این برند با سیم کارت های همراه اول باندل شود.

به گزارش تسنیم, هدف کلی از این تفاهم نامه، همکاری و مشارکت انحصاری طرفین در زمینه گوشی های تلفن همراه Xiaomi به عنوان یکی از معروف ترین برندهای گوشی همراه چینی و بازه های قیمتی مشابه سرویس های ارزش افزوده و نرم افزارهای کاربردی این برند به منظور ایجاد ارزش افزوده برای مشترکان همراه اول و همچنین جلب مشترکان اپراتورهای دیگر در این بازه است.

این تفاهم نامه بین شرکت ارتباطات سیار ایران با شرکت آسوشید تجارت چین منعقد شد تا از این پس زمینه همکاری قانونمند شود.

همراه اول پیش از این با برندهای دیگری نظیر هواوی و سامسونگ نیز  قرارداد باندلینگ داشت که به گفته وحید صدوقی مدیر عامل اپراتور اول موبایل به نوعی توانستند دغدغه های این اپراتور را در بخش کیفیت و قیمت برآورده کنند.قرارداد کنونی با شیائومی به صورت انحصاری است و نمایندگی آن به کشور آمده تا گوشی های در رده قیمتی 500 هزار تا یک میلیون تومان را به مشترکان اپراتور اول ارتباطی ارائه دهد.

مدیر عامل همراه اول با بیان اینکه در نظر داریم کار تولید را نیز با این برند تجاری پیش گیریم اظهار کرد: این کار در فاز بعدی صورت می گیرد و قرارداد مشارکت برای ارائه طرح های باندلینگ تا سطح منطقه نیز پیش می رود.این کار در راستای توسعه خدمات نسل های جدید ارتباطی نظیر LTE صورت گرفته و گوشی هایی که توسط شیائومی اراپه می شود قابلیت پشتیبانی از این نسل را خواهد داشت و با یوسیم همراه اول قفل شده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها