کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

حق ندارید خودرو زیر قیمت بفروشید !


کد خبر : ۱۵۷۱۹دوشنبه، ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۴:۴۷۱۶۲۹۳ بازدید

مشتریان ایرانی در حالی این روزها خرید خودروهای داخلی را تحریم کرده اند که خودروسازان به نمایندگی های خود دستور داده اند حق فروش خودرو ...

مشتریان ایرانی در حالی این روزها خرید خودروهای داخلی را تحریم کرده اند که خودروسازان به نمایندگی های خود دستور داده اند حق فروش خودرو به زیر قیمت را ندارند.

ماجرا از این قرار است که برخی نمایندگی های خودروسازان کشور برای فرار از رکود، اقدام به فروش خودروهای خود به زیر قیمت کرده اند تا از این راه مشتریان را جذب و خودروهای به اصطلاح روی دست مانده را رد کنند.

این در شرایطی است که خودروسازان با ارسال دستورالعمل به نمایندگی های خود به آنها هشدار داده اند حق فروش خودرو به زیر قیمت را ندارند. خودروسازان معتقدند این کار (فروش خودرو به زیر قیمت)سبب به هم ریختن بازار شده و به ضرر آنها خواهد بود.

به گزارش صنعت نویس، گفته می شود یکی از نمایندگی های خودروسازان به دلیل فروش خودرو به زیر قیمت، لغو امتیاز شده است.

bxzevscek1y78muajjgm.jpg

به گفته یک منبع آگاه در کرمان‌موتور ، به نمایندگی‌های این شرکت ابلاغ شده است که خودروی جدید لیفان X50 را حق ندارند زیر قیمت 56 میلیون تومان تومان به بازار عرضه کنند و این در صورتی است که قیمت ثبت نامی این محصول حدود 52 میلیون تومان بوده ، این شرکت سعی دارد مشتری را مجاب کند که رو به ثبت نام این خودرو در نمایندگی‌ها بیاورند .



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها