کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آمانو در راستای اجرای نقشه راه از پارچین بازدید کرد


کد خبر : ۱۵۶۹۸یکشنبه، ۲۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۰:۴۷۱۶۵۳ بازدید

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرد که یوکیا آمانو امروز یکشنبه ضمن دیدار با مقامات ایران، در راستای اجرای نقشه راه از پارچین بازدید کرد.

 آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پیرامون دیدارها و اقدامات امروز یکشنبه یوکیا آمانو در تهران بیانیه صادر کرد.

بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی عصر امروز از «بازدید تشریفاتی» یوکیا آمانو مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در ادامه سفر یک روزه خود به ایران خبر داد.

وی گفت:‌ آمانو در این بازدید، از برخی نقاط کارگاهی این مجموعه که ادعاهای واهی در خصوص آنها مطرح بود، به ویژه روند تعمیر و بازسازی جاده دسترسی به سد ماملو در جوار پارچین که در اثر بارندگی‌های اخیر نشست کرده است نیز دیدن کرد .

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در بیانیه‌ای اعلام کرد: «یوکیا آمانو امروز 20 سپتامبر در تهران با حسن روحانی رئیس‌جمهور، علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی و محمدجواد ظریف وزیر خارجه ایران دیدار کرد و همچنین دیداری با اعضای پارلمان ایران داشت».

در این بیانیه آمده است: «گفتگوها با مقامات ارشد ایرانی بر ادامه اجرای نقشه راه به منظور حل همه موضوعات باقی مانده گذشته و حال متمرکز بود. به عنوان بخشی از اجرای نقشه راه، مدیرکل(آمانو) به همراه ترو وارجورانتا رئیس اداره امور پادمان از سایت پارچین  بازدید کرد».

این نهاد بین‌المللی همچنین افزود: « مدیرکل همچنین در دیدارهایش با مقامات ارشد ایران درباره موضوعات مربوط به تدابیر راستی آزمایی و نظارت تحت مفاد برنامه جامع اقدام مشترک صحبت کرد».



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها