کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

آژانش مسافرتی جا اینجاس
کیان برنا
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
نیسان
کانال تلگرام ایران جیب

ارزش خرید کیا کادنزا 2013 در بازار ایران

کدخبر:۱۵۶۸۱جمعه، ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰:۰۶۲۰۷۵۳ بازدید

مطلب زیر نتیجه بررسی نزدیک کیا کادنزا ست که به عنوان یک سدان جدید و مطرح این کمپانی روانه بازارها شده است: در اوايل دهه 2000 ميلادی، كيا ...
ارزش خرید کیا کادنزا 2013 در بازار ایران

تا 10 سال پيش حتي در خوش بينانه ترين حالت هم نمي شد تصور اين را كرد كه برندهايي چون هيونداي و كيا روزی بتوانند براي رقباي اروپايي خود تا اين اندازه خط و نشان بكشند. سبك جديد طراحي اين دو كمپاني با حضور نام هاي بزرگ طراحان صنعتي، موجب شده است تا كارشناسان اين صنعت نگاهي متفاوت به اين دو برند آسيايي داشته باشند.

گرچه سبك‌ استفاده از خطوط در طراحي اين دو برند متفاوت است، اما از لحاظ فني شباهت هاي بسياري به يكديگر دارند. در اين روزها شاید که هيونداي با ارائه مدل هاي مختلف حتی يك گام جلوتر از كيا در تسخير هرچه بيشتر بازار اتومبيل جهان به چشم بيايد، اما نمي توان این نکته را هم نادیده گرفت كه رويه اي كه كيا به دنبال گرفته است سنگين تر، مطمئن تر و البته اروپايي تر از برادر بزرگ تر خود می باشد. هرچند صحت اين را نیز زمان نشان خواهد داد و بايد درگذشت زمان ديد راهي كه طراح معروف در كيا دنبال كرده و از اين طريق به مرد سال 2011 ملقب شده است، آیا در نهايت كيا را هم به پايه محبوبيت طرح های اروپایی وی خواهد رساند يا خير؟ اما به هر حال می توان در این مورد اتفاق نظر داشت که محصولات جدید کیا همگی از شخصیتی برخوردار شده اند که به آنها هویت داده است.

مطلب زیر نتیجه بررسی نزدیک کیا کادنزا ست که به عنوان یک سدان جدید و مطرح این کمپانی روانه بازارها شده است: در اوايل دهه 2000 ميلادی، كيا اولين حضور خود در بازار سدان هاي لوكس را با توليد مدل اپيروس اعلام كرد. اتومبيلي كه هرچند در ارائه امكانات رفاهي به نسبت قيمت تمام شده اش كاملا سخاوتمند بود اما در ظاهر چهره جذابي به نمايش نمي گذاشت. گرچه در طول هشت سالي كه از عرضه اپيروس گذشت، كيا مرتبا جراحي هاي گوناگوني را براي بهبود ظاهر آن انجام داد و با کپی برداری از طرح های انگلیسی سعی نمود شخصیتی لوکس به آن بدهد اما حداقل در كشور ما از استقبال چندانی برخوردار نشد .

با چنین نگاهی و براي حضور پرقدرت تر در اين بخش كيا مي بايست اتومبيلي را به بازار عرضه مي نمود كه از يك سو خاطرات اپيروس بازنشسته را پاك ميكرد و از سوي ديگر تبديل به رقيبي جدي براي سايرين ميشد. از همين رو از نسل جديد اپيروس اين بار با نام كادنزا رونمايي شد تا تعريف جديد كيا را از اتومبيل هاي لوكس ارائه كند. كادنزا چه در زماني كه تحت عنوان كانسپت KND-5 معرفي شد و چه به هنگامي كه رسما در بازار حاضر شد به گفته كمپاني در طراحي خود دو مفهوم پيكره ديناميك در خارج و نماي آينده نگر در داخل را به نمايش مي گذاشت تا از این حیث در نظرها تاثیرگذار باشد.  كادنزا كه نامش برگرفته از آوازي ايتاليايي است برخلاف نسل جديد آزرا، فروتني خود را در عين مدرن بودن در طراحي ظاهري به نمايش مي گذارد و با این که در نماي كلي همانند اکثر سدان هاي اين بخش، سه بعدي ديده مي شود اما همين طراحي به اصطلاح جعبه اي موجب شده است تا ضريب پساي آن به 0.29 برسد كه در نوع خود عالي است. در مقام مقايسه بد نيست بدانيد كه نسل جديد مرسدس بنز CLS از ضريب پسايي برابر با 0.28 برخوردار است.


4utaofcynqo2wu40flx3.jpg


در نماي كلي اتومبيل، چراغ ها و جلوپنجره یادشده اولین چیزی هستند که جلب توجه ميكنند. در مجموعه چراغ هاي جلو، كيا براي نخستين بار از نسل دوم LED براي روشنايي بهتر استفاده كرده كه جلوهاي متفاوت و البته کاملا جذاب و گیرا به كادنزا داده است. در عقب هم همانند نسل جديد آزرا، آميختگي لامپها با مجموعه نواري LED، اندازه و ابعاد كلي بدنه را تعريف ميكنند. ضمن اين كه خروجي هاي دوگانه اگزوز مونتاژ شده بر روي سپر نيز تأكيدي است بر توانایی فنی این خودرو. از لحاظ ابعاد بدنه، كادنزا در مقايسه با اپيروس كوتاه تر است. اما اين كوتاهي را همچون مدل در اختیار ما ميتوان با سفارش سقف پانوراميك سه تكه اي جبران نمود تا هم در داخل كابين و هم در خارج آن، كادنزا بزرگتر از آنچه هست، ديده شود. نكته اي كه در همه جاي اين بدنه بينقص ديده مي شود، نبودن المان هاي شرقي در خطوط به كار رفته در كادنزا است. به طوري كه اگر لوگوي كيا را از روي آن برداريد به زحمت ميتوانيد تشخيص دهيد كه با يك خودروي شرقي رو به رو هستيد.

شايد طراحی عقب خودرو همان گونه که بسیاری اعتقاد دارند، شما را به ياد محصولات آئودي بيندازد، اما نكته مثبتی كه در اين ميان وجود دارد اين است كه اين نما بدون تاريخ مصرف است و برخلاف آزراي جديد براي خريدار ديرتر خسته كننده ميشود. در حالي كه از هم اكنون ميتوان پيش بيني كرد كه ظرف مدت زمان يك يا دو سال فيس ليفت تازه اي از آزرا به بازار خواهد آمد. شايد تنها ايراداتي كه ميتوان از اين خودرو گرفت ابعاد نامتناسب رينگ و تاير و شكل گرد درب مخزن سوخت باشد كه با يك اتومبيل لوكس چندان سنخيتي ندارد. كادنزا به لطف پوسته بدنه سبكتر و سيستم تعليق جديد، چيزي در حدود 130 كيلوگرم از اپيروس سبكتر است كه اين مورد به عالوه پيشرانه قويتر و ضريب پساي كمتر سواري راحت تري را برای آن در پي دارد. اين راحتي در داخل كابين نيز ملموس است و كادنزا در اولين گام با چرم صندلي ها و طراحي داشبورد اروپايي خود خوشايندتر است.


3abvofzq6p143il7dz9.jpg


چيزي كه در كابين بيشتر جلب توجه ميكند سبك اروپايي خطوط به كار رفته در آن است. در مجموعه كنسول مياني و داشبورد خبري از حجم ها و فرم هاي اغراق آميز آزراي جديد نيست و به راحتي مي توان با نحوه كارايي كليدها آشنا شد. مجموعه داشبورد برخلاف آنچه تصورش را داريد كاملا متناسب با شخصيت اتومبيل شكل گرفته و دیگر آن داشبوردهای بی روح سابق کیا را نمیتوان مشاهده کرد. نحوه نورپردازي آن و استفاده از خطوط نوراني در كابين نیز دقيقا به همان فرمی است كه امروزه در اتومبيل هاي اروپايي ميتوان ديد. اين تأثيرپذيري حتي در نحوه روشن شدن اتومبيل نيز خود را نشان مي دهد. همانند محصولات دو سال گذشته ب ام و، ابتدا مي بايست كليد را در محل خود گذاشته و سپس با فشردن دكمه استارت موتور V6 آن را روشن نمود. در اتومبيلي كه در اختيار داشتيم، در بخش مياني داشبورد LCD بزرگي اطالعات مربوط به سيستم صوتي كادنزا را به نمايش ميگذاشت و علاوه بر اين ميتوانستيد از سيستم رهياب ماهواره اي آن موقعيت خود در نقشه را به صورت آنلاين مشاهده كنيد. علاوه بر این موردي كه كاربرد آن براي راننده مفيد است، استفاده از يك صفحه نمايشگر 3.5 LCD اينچي TFT ميان دورسنج و كيلومتر شمار است كه اطلاعاتي از قبيل ميزان مسافت باقي مانده تا سوختگيري مجدد، مصرف ميانگين سوخت، ميانگين سرعت طي شده و... را به نمايش ميگذارد .

هنگام قرارگرفتن بر روي صندلي راننده اولين چيزي كه جلب توجه ميكند ابعاد متناسب صندلي است. پس از قرار دادن كليد در محل تعبیه شده، فرمان و صندلي به تنظيمات خود بازگشته و كادنزا آماده حركت می گردد. مجموعه فرمان، سردنده، نشان دهنده ها و پدالها كاملا حس سواري با یک خودروي مدرن امروزی را در شما تقویت مي كند و با روشن شدن موتور اولين موردي كه متوجه مي شويد، شنيده نشدن صداي آن است که این ناشی از عایق بندی خوب اتاق برای جلوگیری از نفوذ صدا ست. كادنزا همانند آزراي جديد سيستم ترمز الكتريكي اتوماتيكی دارد كه در زماني كه دسته دنده در حالت P (پارك) باشد ترمز دستي به صورت خودكار وارد عمل ميشود و در هنگام حركت از مدار خارج ميگردد. تنها صدايي كه از درون كادنزا شنيده ميشود، صداي فن سيستم ايركانديشن آن است. پيشرانه اي كه اين كمپاني فعال براي كادنزا در نظر گرفته است برگرفته از نسل دوم همان موتور معمول و آشنای خانواده هيونداي و كيا يعني Lambda است كه همزمان با كادنزا در اتومبيل هاي ديگري چون هيونداي سانتافه، كيا كارنز و سورنتو نيز استفاده ميشود. با اين تفاوت كه با اصلاحاتي كه در واحد كنترل الكترونيكي آن صورت گرفته ميتواند 286 اسب بخار توان در 6600 دور در دقيقه توليد كند كه اين رقم در برابر گشتاور 338 نيوتن متري و وزن 1620كيلوگرمي آن نسبت قدرت به وزني در حدود 177اسب بخار در هر تن ايجاد ميكند كه براي سداني با اين ابعاد كافي است. در کنار این موتور نیز گيربكس 6 سرعته اتوماتيكی وجود دارد که تا حدودی با موتور فوق هماهنگ شده است.

این که می گویم تاحدودی بیشتر به این دلیل است که به هنگام گاز دادن متوجه تاخیر نسبتا کوتاهی در تعویض دنده خواهید شد که با توجه به عملکرد خوب پیشرانه کمی محسوس است. عملكرد فنی يكي از نكات مثبت رانندگي با كادنزاست و اتومبیل به خصوص در مسیرهای شهری رفتاری متناسب با شخصیت خود دارد. به هنگام عبور از دستان دازها، كادنزا به سيستم تعليق خود(جناغي دوبل در جلو و فنربندي مستقل چند نقطه اي در عقب) مي بالد چرا كه هم در مقايسه با اپيروس ساده تر شده و هم قدرت مانورپذيري و راحتي آن افزايش يافته است. كيا براي اين سدان خود شتاب صفر تا صدي در حدود 7.2 ثانيه قائل است كه در شهري همانند تهران و با در نظر گرفتن كيفيت سوخت، ارتفاع از سطح دريا و... اين رقم كمي بالاتر از حد استاندارد به نظر مي رسد. مقایسه بین دو همتای کره ای کادنزا و آزرا را به فرصتی دیگر موکول می کنیم اما در یک نگاه کلی باید یادآور شویم که در بحث پيشرانه، كادنزا مقتدرانه در برابر موتور 3 ليتري 247 اسب بخاري آزرا پيروزي خود را اعلام ميكند. اين مقايسه در شتاب اين دو اتومبيل باز هم به نفع كادنزا تمام ميشود، اما در يك مورد همه چيز به نفع آزرا ست و آن ارائه امكانات رفاهي است. در حالي كه در آزرا ، مواردي از قبيل گرمكن صندلي هاي جلو و عقب، coolbox، آفتابگير برقي شيشه عقب و... ديده ميشود، در كادنزا این تجهیزات وجود ندارد و امكانات رفاهي آن شامل كروز كنترل فعال، فرمان گرمكن دار، ورودي AUX براي پليرها، ريموت زير دستي عقب براي كنترل سيستم صوتي، سنسور باران، صندلي هاي برقي جلو با حافظه، صندلي راننده مجهز به ماساژور و زير زانويي، آيينه هاي جمع شونده برقي، ايركانديشن دو نقطه اي، سيستم ورود بدون كليد، چراغ هاي زير آيينه هاي جانبي و دستگيره دربها مي شود. علاوه بر این موارد، سان روف پانوراميك سه تكه اي، سيستم صوتي اينفينيتي با 12 اسپيكر و چنجر 6 تايي، سامانه ASD – كه در زمان پارك بودن اتومبيل در سطوح ناهموار تعليق را به گونه اي تنظيم ميكند كه اتومبيل كاملا به صورت افقي باقي بماند – نیز از دیگر تجهیزاتی هستند که امکانات کادنزا را نه در اندازه هاي آزرا اما در حدی مطلوب کرده است.


qgeccrcfblmndezaz4g.jpg


در زمينه ايمني هم كادنزا با همراه داشتن پشت سري هاي فعال شونده، سنسورهاي پارك در جلو و عقب، ايربگ هاي هشت تايي جانبي و پرده اي، سيستم هاي كنترل پايداري و كنترل كشش كامل به نظر مي آيد. كادنزا نخست در سال 2011 در نمايشگاه بين المللي رياض و سپس در نمايشگاه دوبي به نمايش درآمد تا نشان دهد بازار خاورمیانه تا چه اندازه براي كيا مهم است. این اتومبیل اما در کشور ما آنچنان که از همتای نزدیکش (آزرا) استقبال شد تاكنون خوش اقبال نبوده است.

كادنزا در بازار داخلي كشورمان در ابتدای ورودش با قيمتي در حدود 78 ميليون تومان قابل خريداري بود كه چندان تفاوتي با آزراي جديد نداشت . درحالی که در اين ميان انتخاب هاي بسيار ديگري هم وجود داشت كه حتي بهتر از اين دو اتومبيل است اما به واقع نمي توان گفت كه در ميان كادنزا و آزرا كداميك بر ديگري برتري دارد. در این بین آنچه که باعث برتری یکی بر دیگری می شود سلیقه مشتری است که ظاهر ببرگونه کادنزا با کمی قدرت بیشتر را بپسندد یا ظاهر داینامیک، مواج و البته جدیدتر آزرا را با کمی امکانات بیشتر!؟ در يك جمع بندي كادنزا را ميتوان سداني لوكس، پرقدرت با گيربكسي بعضا همراه با تأخير، كابيني راحت و ساكت، امكاناتي مناسب و البته طراحي زيبا توصيف كرد كه اين روزها با وجود رکود شدید در بازار خودرو سیر کاهشی قیمت را در پیش دارد .


کیا کادنزا در بازار ایران :

نمونه های صفرکیلومتر کادنزا در مدل 2013 و نمونه 2014 (نیوفیس) هم اکنون در بازار تهران به تعداد انگشت شماری وجود دارد ولی در نمونه‌های دست دوم کادنزا در مدل 2012 بین 150 تا 160 و در مدل 2013 حدود 175 میلیون تومان قیمت دارد که در این محدوده قیمتی هیوندای آزرا 2013 و جنسیس 2010 و 2011 را نیز میتوان خریداری کرد .


مشخصات فنی کیا کادنزا

بلیط هواپیما



دیدگاه ها

جوهر: 1394/6/2913:32:35،
675
26
تعرفه و انحصار نمیخوایم
مسعودجان: 1394/6/2913:38:46،
689
35
تو رو خدا همه جا تبلیغ کنین مردم اتحادشونو ادامه بدن


به خدا هرجا می ریم حسرت ماشین خوب رو باید بخوریم


تازه تویوتا و مزدا خارج از ایران ماشین اقتصادی و فقیرانه ست

اینجا برای بعضی جوونای ما 206 آرزوه... چون حقوق 40 ماهشه

تازه باید پولو جلوترم بده

خدا شاهده دیدم که میگم

ظلللللمممم چققققققددددددررررررر آخه
شیرفرهاد برره: 1394/6/2913:40:28،
469
27
مدیران نالایق خودروسازی به جرم اهمال در کیفیت خودرو و کشتار هزاران ایرانی بیگناه باید در دادگاهی علنی محاکمه شوند.
بردیا: 1394/6/2913:45:45،
271
34
دوستان کسانی که تایر ماشینشون کویر تایر میباشد خیلی مراقب ترکیدن تایر باشید چون کیفیت خیلی پایین است و تایر ترک میخورد و میترکد
11: 1394/6/2913:52:43،
50
315
کمپین تحریم کنندگان بی پول دوستدار خرید خودرو
محمد: 1394/6/2913:57:53،
201
26
کی میشه تعرفه ها برداشته بشه ما راحت بشیم
ماشین خوب و با کلاس سوار شیم
رضا: 1394/6/2914:09:33،
45
187
آدم میره سراتو 2015 میخره. 50 میلیون هم ارزونتره. همه چیش هم مث همه
رضا: 1394/6/2914:20:57،
96
28
بردیا مغز خر خوردم مگه تایر ایرانی بخرم تایر خیلی چیز مهمیه جون آدم دست اون تایرهای زیر ماشینه لاستیکهای ایرانی با این که ارزونترن ولی کارکردشون خیلی پایینه با این که میگن مثلا 60 هزار تا میره ولی دروغ میگن و ایرادات دیگه زیادی دارن من هر وقت تایر خریدم فقط ژاپنی .
برايد سوار: 1394/6/2915:19:20،
129
53
من امروز هشت ميليون خرج پرايد قراضه ام كردم كه سالم باشه بشه ازش استفاده كرد درحالي كه اگر ميفروختمش ميتونستم پولشو بزارم رو اين هشت ميليون برم يه نو شو قسطي بگيرم اما نميخرم هر گز حتي اگر پياده برم
سعید: 1394/6/2915:19:22،
54
49
خودرو فقط اوروپایی هم کم مصرف هستن هم باکیفیت مثل رنو بنز بی ام دبیلو فیات پژوسیتروئن گلف و..
رضا نامدار مقدم: 1396/6/1717:11:41،
7
31
آقای پراید سوار دلیل اینکه هنوز سواره پراید قدیمیت هستی همینه دیگه. شما اگه واقعا طرفدار نخریدن ماشین صفر بودی بجای اون هزینه ماشینتم میفروختی با پولش اسنپ می گرفتی اینجوری هوا رو هم آلوده نمی کردی ترافیک و خیلی چیزای دیگه هم نداشتیم لطفا شعار بی مورد ندید عمل کنید
حسین: 1396/6/1720:42:05،
34
22
کره ای و چینی هیچ ارزشی ندارد و مفتش گران است ماشین فقط آلمان و ژاپن مخصوصا بنز و تویوتا
کیا: 1396/6/1809:31:49،
7
4
چند روز پیش ی گزارشی بود در مورد بهترین ماشین های زیر25000 دلار موجود در امریکا که دقیقا مدل 2017 همین خودرو فکر کنم از نظر کیفیت و قدرت در بین ماشینها سوم یا جهارم شد یعنی مدل 2017 این ماشین در امریکایی که درامد دلاری میباشد فقط 22500 دلار یعنی 87 میلیون بعد اینجا با درامد ریالی اونم مدل 2013، 170 میلیون تومان اینو بهش عدالت که این روزها در هیچ جای این سرزمین یافت نمیشود.
منوچهر: 1394/6/2913:58:32،
118
122
محصولات کره واقعا محشره افرین به این طراحی خلاقانه.از لحاظ موتوری و سواری حرف ندارن.ماشین کره ای مرگ نداره.از اون پراید سال74که هنوز داره تو خیابونا میتازه مشخصه.ماشینای فرانسه 1سال کارکنن موتورشون باید بیاد پایین از اون رنو5مشخصه!!!
Ali: 1394/6/2914:26:21،
96
37
ماشین های کره ای بعد از ژاپن خوب هستن ،
کیا و هیوندای کره از لحاظ مشخصات فنی ، زیبایی ، امکانات ، ایمنی ،قیمت و خدمات پس از فروش خوب هستن، فقط حیف که در ایران از لحاظ قیمت و خدمات پس از فروش شرایط بدی دارن .....!
حميد : 1394/6/3000:04:32،
28
57
داشتم آمار خودرو سال اروپا رو نگاه میکردم جالب بود که فرانسویها با 15 بار کسب عنوان خودرو سال بالاتر از آلمانها با 13 بار و ایتالیا با 12 بار قرار دارن!
امسال هم فولکس پاسات بهترین خودرو سال شد
ولی من موندم چرا این آشغالا خودروی سال اروپا میشن! ماشین با دوام برتر آلمان میشن! جایزه مصرف سوخت میگیرن! جایزه موتور برتر سال میگیرن! جایزه طراحی میگیرن! جایزه نوآوری در تکنولوژی میگیرن!
حالا شما اومدی میگی خر سوار شی بله ما همون خری (پژو) که تا حالا 4 بار خوردو سال اروپا شده و پارسال هم پژو 308 بهترین ماشین سال اروپا شد سوار می شیم شما هم همون ماشینهای بی کیفیت کره ای و چینی سوار شین
مجید: 1394/6/3008:19:29،
61
26
اون پژویی که تو اروپا تولید میشه چه ربطی به پژویی داره که تو ایران فرغون سرهم بندی میشه؟!!!
حمید: 1396/6/1801:05:58،
5
4
الان صحبت کشورتوصنعت خودروسازی نیست،مهم برنده رنوکولیوس ساخت کره است،نیسان جوک ساخت انگلیس،تویوتاپریوس ساخت ترکیه،هیونداتوکره چین،هند،چک،مکزیک،برزیل تولیدمیشه ،موسسه جی دی پاورتورده بندی سالانه خودرو به کشورسازنده کارنداره برندا رده بندی میشن (دقت لطفا)
سیامک: 1394/6/2914:04:28،
110
39
کادنزا ملقب به سلطان
ماشین بازا میدونن چی میگم
ایکاش به قیمت جهانی تو ایران بفروشن
فرزاد : 1396/6/1801:02:25،
4
3
پدر بزرگم میگفت فقط دعا کنید از اینی که هست گرونتر نشه.خدا بیامرزتش.شما هم دلار 1200 را تو خواب باید ببینی داداش
مزدک: 1394/6/2914:06:28،
92
60
این ماشین 60 میلیون بیشتر نمی ارزه...
فعلا هم که تا حذف کامل انحصار تحریم ادامه داره
نمی خریم
مهدي: 1394/6/2915:57:42،
102
30
ديگه بي منطق نشو . 60 ميليون رو از كجا آوردي ؟ قيمت جهانيش 34000 دلاره . بدون تعرفه و گمركي هم كه حساب كني بالاي 110 ميليونه . ما خودروها رو به قيمت جهانيش مي خواهيم نه اين كه با ادعاهاي بي منطق حرف حسابمون رو لوث كنيم.
در جواب مهدی: 1394/6/2917:50:32،
35
49
با دولار 1400 کمتر از 60 تا در میاد!!!!!!!!!!
پاسخ به مهدي عزيز: 1394/6/2918:06:48،
40
52
آقا مهدي به نظر من حق با مزدك عزيز است چون با احتساب دلار 1200 توماني كه حق مردم ايران است و تعرفه گمرگ صفر درصد ، قيمت اين خودرو حدود 40 ميليون ميشه . باز هم ميگم لياقت مردم ما بيشتر از اين است .
فرزاد: 1394/6/2920:48:56،
60
35
دوست عزیز میخوای با دلار 100 تومنی حساب کنی که در بیاد 3.4 میلیون؟!
: 1396/6/1814:48:41،
3
3
دلار ۱۲۰۰ که وجود خارجی نداره همین قیمت فعلی دلار هم کاذبه با شرایط فعلی ارزش واقعی پول ملی ما پایین تر از چیزی هست که به صورت کاذب در بازار می بینید
رضامیلانو: 1394/6/2914:08:09،
75
33
تحریم ادامه دارد
bb: 1394/6/2916:36:59،
55
24
سال های سال سر مردم را با مساله هسته‌یی گرم کردن و با صد ها میلیارد دلار ضرر به مردم و کشور ، حالا نوبت به خودرو است که مدتی‌ هم با این بهانه دولت بتونه که از استفاده سیاسی آن بهرمند شه . ولی‌ ما به این کمپین خودرو صفر ادامه میدیم ، این کمپین باید ادامه پیدا کنه چون با مال و جان ما رابطه داره ، دولت هم اگر از این اتفاق استفاده می‌کنه برای رای گرفتن خوب استفاده کنه ، ما کمپین را ادامه می‌ دهیم تا این قاچاق چی‌ ها و مافیا و دلال ها از دور خارج بشن .
dandan: 1394/6/2914:08:45،
84
22
تحریم باید سراسری شه،باور کنید تا عید میبینید چی میشه،اینهمه دلارر فت بالا از 1000 رسید به 3400 ،دیگه تعرفه نمیخوایم،با این تعرفه 3سال پیش بوده 87 تومن،حالا هم افزایش دلار هم تعرفه،هم خر و میخوان هم خرما رو
ایران: 1394/6/2914:13:22،
52
23
49 در قیمت ماشین برای خودرو ساز است بقیه هاپولی میشه خودرو ساز هم اندک اختالاسی باید داشته باشه پس تهش چیزی برای ساخت نمی مونه که بهتر از این بشه
تنها راهش تحریم است
مسعود برزگر: 1394/6/2914:22:03،
62
27
ازطرف خودم به بچه های کمپین خسته نباشید میگم وتا آینده نزدیک نابودی این قاتلان رامیبنیم
علیرضا: 1394/6/2914:23:39،
69
33
خیلی ماشین خوبیه
کامل قوی زیبا
مسعود: 1394/6/2914:35:56،
54
33
هر وقت شد 30 تومن یه دونه می خرم
کرولا2015: 1394/6/2914:37:49،
47
42
ماشین بسیار زیبا و شکیلی هستش ولی من به شخصه تویوتا رو ترجیح میدم
ابراهیم : 1394/6/2914:45:39،
59
23
با همه توان به نخریدن خودرو ادامه می دهیم و همه با هم هستیم .
حمید: 1394/6/2914:47:59،
30
49
صد سال هم تحریم کنید مطمین باشید دولت تعرفه واردات رو برنمیداره ،ازاین راه حداقل سالی یک میلیارد دلار درامد داره ، شوخی بازی نیست که.
دادا: 1394/6/2914:58:11،
69
27
اوضاع خودروسازان خيلي خرابه و نزديك ورشكستگي هستن
ديگه مردم عاقل شدن و ماشين 3 برابر قيمت نميخرن
گمرك و پاركينگها پر شده از ماشينهاي صفر
تا عيد صبر كنين تكليف خودرو معلوم ميشه
هركس صفر بخره ضرر ميكنه
مردم متحد پيروزن
فرزاد: 1394/6/2915:52:18،
45
26
عید چیه دادا ما منتظر آفتاب داغ و سوزان 95 هستیم نا بعد از برف و بارون زمستون 94 حسابی فرغون ها رو بپوسونه.
m: 1394/6/2915:04:54،
31
32
چقدر موتورش گنده هست بيخودى بنز با موتور دو ليترى 250 اسب توليد ميكنه
علی: 1396/6/1721:12:00،
7
3
داداش اشتباه داری میزنی...بنز با موتور 2000 توربو شارژ 240 اسب بخار میزنه...
Ali: 1394/6/2915:10:13،
29
42
برند اروپايي رنو كجا. برند اسيايي كجا كه از نظر تكنولوژى بين چين و ژاپن اوارس
آفرودر حرفه ای: 1394/6/2915:23:28،
39
32
از نظر پرفورمنس تویوتا آریون تو این کلاس سره بعد کادنزا (اونم سر گیربکس تنبلش وگرنه خیلی زور داره) بعد آزرا 2011 و بعدش آزرا بالا 2011 یا همون گرنجور ولی خب جنسیس رو بخوای تو این کلاس حساب کنی که چون دیف عقبه خیلی معقول نیست کلا یه چیز دیگس در حد هیولا.... اینا کنار ضریب "پسای" همون "درگ" هست دیگه؟!!
علی: 1394/6/2921:09:37،
38
21
یاد بیست سال پیش که می افتم یاد هیوندا تاکسی و پراید می افتم که همه به تمسخر نگاهشون می کردن و با ماشین های ژاپنی مقایسه شون می کردند، می گفتند اه اه،کره ای بی کیفیته(مثل الان چینی ها).
الان همین ماشین های کره ای اینقدر پیشرفت کردند که سوار شدن شون شده برای ما یک رویا!

علت آن هم بی کفایتی و نا بلد بودن مدیران این صنعت هستند که تنوانستند این صنعت را پیشرفته کنند.
امین69: 1394/6/2922:50:43،
28
26
ماشین باید حجم موتورش بالا باشه و قدرتش زیاد باشه ولی بدون تعرفه باشه.
مجید: 1394/6/3009:32:34،
40
24
ایران خودرو و کیاموتورز همزمان شروع به کار کردند، بعد از 40 سال کیاموتورز به تعداد تولیدات ایران خودرو مدل داره!!!
و ایران خودرو هنوز داره پیکان وانت تولید میکنه!!!
انتظارم داریم مردم صداشون درنیاد
حامد: 1394/6/3010:47:24،
32
22
تو این رنج هیوندای جنسیس با موتور 3800 سی سی و تکنولوژی و طراحی بالاتر و لوکس تر میتونه انتخاب بهتری باشه و این نکته رو هم در نظر بگیریم که کیا موتورز برند2 کمپانی هیوندای و گروه هیوندای موتورز هست و طبیعتاً مقداری از نظر کیفیت با هیوندای متفاوته.
رضا: 1394/6/3016:04:35،
34
21
زمانیکه دلار ۹۰۰تومن بود و تویوتا کمری ۲ایربگ تو دبی۱۴۷۰۰دلار بود پژو پارس رو ۱۷میلیون تومن میفروختن و به تویوتا میگفتن ماشین لوکس؟؟؟؟؟!!!!!!!!!؛ در صورتیکه کمریجزو ماشینهای ارزان و اقتصادی به حساب میومد (الان به دلیل افزایش نرخ فولاد ومحصولات پتروشیمی قیمت اون ۱۹۰۰۰دلاره) نماینده های گل مجلس ۳۰ ساله به درد دل ۷۰ میلیون مردم از خودرو سازا بی تفاوتن اونوقت درهمون روزی که ۳۰۰کارگر خودرو ساز بر علیه کمپین نخریدن خودرو صفر اومدن تو خیابون سریعا جهت افزایش تعرفه واردات خودروهای اصطلاحا لوکس خارجی یه بیانیه و پیشنهاد دادن.احتمالا با رای اون ۳۰۰نفر اومدن تو مجلس که تو این سالها خواب بودن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!
احمد: 1396/6/1714:31:12،
7
6
کیا در هر سگمنتی خودرو دارد و اتفاقا خودروهای
موفقی هم در بازار جهانی از امریکا تا اروپا و اسیا!
حالا اینجا هم خودروسازی دارند که حسابی هم حمایت می شود و خروجی اش هم اریسان و سمند
و پارس و..ِ.بی کیفیت و قدیمی است!!
فرزاد: 1396/6/1715:19:46،
11
6
من 10 ساله کویر و یزد استفاده میکنم 100 درصد هم راضیم البته تو شمال شما حتما باد لاستیکهات تنظیم نیست که به مشکل بر میخوری الکی تو سر مال نزنید لطفا
مهدی: 1396/6/1716:09:53،
7
3
الان تعدادی خودروساز داخلی و نهادهای نظامی وارد کننده خودرو (سوناتا و سانتافه) با رانت سیاسی مانع ثبت سفارش خودرو شده اند تا خودروهای مدل ۲۰۱۷ خود را با حداکثر سود بفروشند و بر اساس تعداد فروش بیشتر بتوانند ثبت سفارش مدل ۲۰۱۸ داشته باشند این رون تا آبان ماه ادامه دارد تا خودروهای ۲۰۱۸ وارد شود
1: 1396/6/1716:30:45،
13
20
من که با جوک اسپورت در زمینه شتاب باهاش انداختم با کمی اختلاف ازش جلو زدم دقیقا مشخص نیست این کره ای ها راجب قدرت و مشخصات خودرو دروغ می گن یا گیربکس هاشون اینقدر مضخرف هست که بازدهی جالبی ندارن مطمئنم اگر کدنزا با اریون بندازه قطعا سوسک می شه البته در نقدهای معتبر خارجی این قضیه ها اثبات شدن. در کل اگر دنبال همچین سایز ماشینی هستید تالیسمان بهترین انتخاب هست مصرف سوختشم خیلی کمتره اپشن هاشم خیلی بیشتره اگرم دنبال کارکرده هستید اریون بخرید که کیفیتش اثبات شده هست. من کره ای النترا داشتم که هر سایتی برید ازش فقط تعریف می کنن ماشین سال امریکا و پرفروش ترین ماشین سال شده اما باور کنید هیچ نکته ی خاصی نداشت هم توش دلگیر بود هم هندلینگش افتضاح بود هم پایداری جالبی نداشت اما نسبت به ارتفاعش همچین نرمم نبود صندلی های راحتیم نداشت داشبوردشم زیادی بالا هست دید جالبی هم نداشت.
علی: 1396/6/1723:33:17،
10
4
جوکه خوبی بود.
sasan: 1396/6/1808:16:11،
5
11
فقط مزدا 3 نیو تیپ 4
امیر: 1396/6/1817:13:58،
7
5
تو برو لااقل ماشینی بخر که بین دونفر نشستی روت بشه بگی چی خریدم . آخر جوک هم شد اسم .
نوسدورف: 1396/6/1805:32:52،
13
10
تویوتا آریون +
کیا کادنزا -

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
نگین خودرو
آیسان پرواز
رزرو هتل
آژانش مسافرتی سارویه تور

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها

پرسپولیس و طارمی علاوه بر محرومیت، جریمه مالی 790 هزار یورویی هم شدند
چپ کردن ماشین آتش‌نشانی (عکس)
سرانجام خبر فوت یک رهبر اخوان المسلمین در زندان تایید شد
رهبر کره‌شمالی: ترامپ را وادار می‌کنم به دلیل تهدیدهایش بهای سنگینی بپردازد
ارجاع پرونده احمدی‌نژاد به دادسرا
4 مجروح حاصل تصادف خودروی ساینا با دیوار بتنی + تصویر
هشدار محسن رضایی: اگر کشوری امنیت ایران را مخدوش کند با موشک‌ها جنگ را پایان می‌‌دهیم
دستگیری پزشک جاعل/ پزشک حقیقی در شیراز، پزشک قلابی در تهران
کره شمالی: تهدیدهای ترامپ مثل پارس سگ است!
برخورد عجیب پرنده با دماغه هواپیمای تفلیس- تهران + تصویر
برخورد بامدادی یک دستگاه تانکر با یک دستگاه کامیون + تصویر
تصادف شدید اتوبوس بین شهری و خودرو سواری
واکنش شریعتمداری به تلاش برای رفع حصر
تهدید علیه برجام؛ ترامپ با آتش بازی می‌کند
آخرين قسمت «خندوانه»؛ سنگ تمام خانوادگی و رانت بی سابقه تلويزيون براي فيلم رامبد جوان!
آسایشگاه خیریه
40 نما
تورآنتالیا
قاصدک
فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک دیجی استایل
بلیط قطار