کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

حضور ایران در نمایشگاه بین‌المللی صنایع ازبکستان/ تصاویر


کد خبر : ۱۵۶۰۸پنجشنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳:۴۹۱۸۷۷ بازدید

نمایشگاه بین‌المللی صنایع با حضور شرکت‌های ایرانی در مرکز نمایشگاهی بین‌المللی «تاشکند» پایتخت ازبکستان آغاز به کار کرد.

 نمایشگاه بین‌المللی صنایع عصر روز گذشته در مرکز نمایشگاهی بین‌المللی «اوزاکسپوسنتر» شهر «تاشکند» پایتخت ازبکستان با حضور شرکت‌های «ایفا سرام»، «توزینگر» و «کاشی پارس» جمهوری اسلامی ایران آغاز به کار کرد.

دراین نمایشگاه بین‌المللی بیش از 60 شرکت از کشورهای جهان از جمله جمهوری اسلامی ایران، بلاروس، آلمان، ایتالیا، قزاقستان، چین، روسیه، ترکیه، اوکراین، کره جنوبی و ازبکستان حضور دارند.سرپرست بازاریابی کارخانه «ایفا سرام» در این نمایشگاه بین المللی گفت: 7 سال است این شرکت تاسیس شده و با 4 خط تولید با چاپ روتو کالر شروع به کار کرده است.

«آرش حاجیان» افزود: در حال حاضر تعداد خط تولیدی به 8 عدد رسیده و دستگاه چاپ را از روتو کالر به چاپ دیجیتال تغییر داده تا پایان امسال 7 خط تولید دیگر به خط «ایفا سرام» اضافه می‌شود.

وی اظهار داشت: ما سال آینده با نصب خطوط تولید جدید و رسیدن متراژ تولید روزانه به 110 هزار متر مربع «ایفا سرام» بزرگترین تولیدکننده کاشی و سرامیک در خاورمیانه خواهیم شد.

«حاجیان» گفت: شرکت «ایفا سرام» تولیدات خود را به کشورهای عمان، قطر، ترکیه، روسیه، گرجستان، ارمنستان، تاجیکستان، آذربایجان، قرقیزستان، ترکمنستان صادر می‌کند.

وی افزود: کارخانه «ایفا سرام» در نظر دارد با شرکت در نمایشگاه اروپایی از جمله، ایتالیا و اسپانیا به بازارهای اروپایی و آفریقای ورود پیدا کند.

به گزارش فارس، سرپرست بازاریابی کارخانه «ایفا سرام» با اشاره به هدف از حضور در این نمایشگاه گفت: هدف ما از شرکت در نمایشگاه بین‌المللی ازبکستان بازاریابی و جذب مشتری در این کشور می‌باشد.

مدیر بازرگانی خارجی شرکت «توزینگر» نیز گفت: شرکت «توزینگر» بزرگترین سازنده کارخانجات آسفالت در خاورمیانه می‌باشد.

«علی نظری» افزود: با تکیه بر کیفیت بالای محصولات، قیمت قابل رقابت و خدمات پس از فروش مطلوب این شرکت موفق به صدور محصولات خود به کشورهای ترکیه، ترکمنستان، قزاقستان، ازبکستان و دیگر کشورها گردیده است.

وی اظهار داشت: هدف از حضور در این نمایشگاه معرفی بیشتر محصولات این شرکت و تماس با مخاطبین مورد نظر و گسترش تجارت با این ازبکستان می‌باشد.همچنین معاونت بازاریابی و فروش شرکت «کاشی پارس» گفت: این شرکت سابقه 40 ساله در صنعت کاشی، سرامیک ایران دارد.

«رضا مشرقی» افزود: شرکت «کاشی پارس» از جمله مجهزترین تجهیزات کاشی و سرامیک در ایران می‌باشد که سالیانه پنج و نیم میلیون متر مربع کاشی در 15 سایز متنوع تولید می‌کند.  وی اظهار داشت: حدود 50 درصد از تولیدات شرکت «کاشی پارس» به 18 کشور جهان از جمله کشورهای اروپایی مثل آلمان، اتریش، هلند، کشورهای مستقل مشترک المنافع و روسیه صادرات می‌شود

«مشرقی» تاکید کرد: از ویژگی‌های محصولات شرکت «کاشی پارس» تولید کاشی پرسلانی در سایزهای بزرگ مثل 80 در 80، 60 در 120 می‌باشد.

معاونت بازاریابی و فروش شرکت «کاشی پارس» خاطرنشان کرد: همچنین یکی دیگر از ویژگی‌های این شرکت که برای مشتریان خیلی ارزشمند می‌باشد این است که علاوه بر محصولات جاری شرکت محصولات مورد نظر و سلیقه مشتریان خود را نیز از جمله سایز، طرح، رنگ، افکت و پانچ را به صورت سفارشی تولید می‌کند.

مشرقی گفت: در حال حاضر شرکت «کاشی پارس» درصدد توسعه بازار صادراتی خود در کشورهای شرق منطقه کشورهای مستقل مشترک المنافع از جمله ازبکستان می‌باشد.

مسئول برگزاری این نمایشگاه بین‌المللی در مراسم افتتاحیه گفت: اکنون اصلاحات اقتصادی در ازبکستان در ابعاد جلب سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی و راه‌اندازی تولیدات مختلف با فن آوری‌های روز صورت می‌گیرد.

«نایله تاش بای اوا» افزود: برگزاری نمایشگاه بین‌المللی صنایع برای جذب تجهیزات روز به ازبکستان و افزایش کیفیت و انواع تولیدات کارخانجات صنایع داخلی کمک خواهد کرد.

وی اظهار داشت: از طرف دیگر این نمایشگاه برای کارخانجات محلی فرصت مناسبی برای عرضه فرآورده‌های خود و تبادل تجربیات با شرکت‌های خارجی می‌باشد.نمایشگاه بین المللی صنایع  با همکاری شرکت سهامی «مصالح ساختمانی ازبکستان»، اتاق بازرگانی و صنایع ازبکستان و شهرداری تاشکند برگزار می‌شود و تا 27 شهریور سال جاری به کار خود ادامه می‌دهد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها