کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مصوبه تردد خودروهای اروندی لغو نخواهد شد


کد خبر : ۱۵۵۶۸چهارشنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰:۴۷۶۸۱۷ بازدید

نماینده اهواز گفت: مردم مطمئن باشند که مصوبه تردد خودروهای پلاک منطقه آزاد اروند در سطح استان خوزستان لغو نخواهد شد و تردد آن‌ها در ...
مصوبه تردد خودروهای اروندی لغو نخواهد شدمصوبه تردد خودروهای اروندی لغو نخواهد شد

نماینده اهواز گفت: مردم مطمئن باشند که مصوبه تردد خودروهای پلاک منطقه آزاد اروند در سطح استان خوزستان لغو نخواهد شد و تردد آن‌ها در سطح استان آزاد است.

سید شکرخدا موسوی در گفت‌وگویی، با بیان این‌که «طرح تردد خودروهای اروندی، مردم خوزستان را امیدوار کرده است»، خاطرنشان کرد: دولت با تردد خودروهای پلاک اروندی در سطح خوزستان موافق است و تنها عده‌ای از سر بی‌اطلاعی به شرایط استان با آن مخالفت می‌کنند.

وی افزود: پس از تبدیل شدن آبادان و خرمشهر به منطقه آزاد، طرح تردد خودروهای منطقه آزاد اروندی با پیگیری خوب استاندار خوزستان و پشتیبانی نمایندگان که در حمایت از این طرح نامه‌ای به ریاست جمهوری ارسال کردند، در شورای تامین استان تصویب شد. این امر در راستای توسعه پایدار استان بود و مطالبه بحق مردم خوزستان است.

وی افزود: این طرح مورد تایید دولت نیز قرار گرفته و مخالفتی با آن ندارد. ما اعتقاد داریم که تنها خدمت دولت تدبیر و امید به مردم استان خوزستان، طرح آزادسازی تردد خودروهای پلاک منطقه آزاد اروندی بود.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به دلایل شرایط خاص استان و با وجود صنایع مهم و بزرگ در خوزستان، نتوانستیم اقدام مهمی در جهت خدمت به مردم استان انجام دهیم اما طرح تردد خودروهای اروندی در سطح استان، مردم خوزستان را نسبت به دولت و مسئولان امیدوار کرد.

وی با اشاره به وضعیت جاده‌های استان خوزستان تصریح کرد: با توجه به وضعیت نامطلوب راه‌های استان که به نام جاده‌های مرگ شناخته شده‌اند، طرح ماشین‌های اروندی تا حدودی به مردم در تردد بین جاده‌ای ایمنی بخشیده است. در شرایط گرد و خاک و گرمای شدید بالای 50 درجه در استان، استفاده از خودروهای اروندی و با قیمت مناسب حق مردم خوزستان است.

وی گفت: با توجه به عقب‌ماندگی مفرط خوزستان که ناشی از جنگ تحمیلی است، یکی از بهترین خدماتی که دولت‌های مختلف پس از دوران دفاع مقدس به مردم این استان ارایه کرده‌اند، طرح تردد ماشین‌های اروندی بود که در این دولت و در زمان استانداری آقای مقتدایی و نمایندگی ما صورت گرفت و به نظر نمی‌رسد هیچ فرد منصفی در سراسر کشور با این موضوع مخالفت یا بحثی داشته باشد.

موسوی معتقد است: برخی حاشیه‌سازان مخالف این طرح هستند و نیز برخی افراد به ویژه در صنعت خودروسازی که منافع اقتصادی آنها به خطر افتاده است. افراد دیگری نیز وجود دارند که از شرایط استان خوزستان اطلاع ندارند و متوجه نیستند که مردم استان در چه شرایط سختی در حال تحمل دشواری‌ها هستند.

وی تاکید کرد: استاندار و نمایندگان استان خوزستان با تمام قوا در برابر این افراد و ایجاد هر گونه خلل ایستادگی خواهند کرد و اقدامات خوب دیگر نیز در راه است که مردم خبرهای آن را در آینده حتما خواهند شنید.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها