کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بازار گرمی برخی دلالان ملک در غرب تهران / جدول


کد خبر : ۱۵۲۳۸یکشنبه، ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۱:۵۳۵۴۱۰ بازدید

درحالی که برخی از مشاوران املاک هنوز طعم خروج از رکود را نچشیده‌اند برخی از مشاوران املاک غرب تهران مدعی هستند که این محدوده در این ...

درحالی که برخی از مشاوران املاک هنوز طعم خروج از رکود را نچشیده‌اند برخی از مشاوران املاک غرب تهران مدعی هستند که این محدوده در این سال‌ها کمتر دچار رکود بوده است و بازار مسکن در غرب پایتخت همیشه خریدار داشته است.

به گفته یک خریدار مسکن که به چند مشاور املاک در منطقه شهران مراجعه کرده است، برخی از مشاوران املاک در برخورد با خریداران ناآشنا به منطقه رقم‌های بالا و غیرواقعی را اعلام می‌کنند به‌طور مثال یک آپارتمان 53 متری را که حدود 7سال قدمت دارد متری 5 میلیون تومان قیمت‌گذاری کرده و قیمت آپارتمان نوساز را بیش از 6 میلیون اعلام کرده‌اند. این گروه از مشاوران املاک به خریدارانی که کمتر از 200 میلیون تومان نقدینگی دارند، خرید آپارتمان‌هایی را پیشنهاد می‌کنند که فاقد سند هستند.

به گزارش دنیای‌اقتصاد، از این دست آپارتمان‌ها در مناطق غرب و شمال غرب که فاقد سند رسمی هستند بسیار است و برخی از این آپارتمان‌ها با وجود گذشت بیش از 10 سال هنوز نتوانسته‌اند سند رسمی بگیرند. این درحالی است که بازار مسکن در غرب پایتخت همانند سایر مناطق تهران در این سال‌ها دچار رکود نسبی بوده اما به دلیل دسترسی‌های بهتر و احتمال رشد قیمت در منطقه کمی بیش از سایر مناطق آپارتمان‌هایشان خریدار داشته است. در محله های غرب و شمال پایتخت مانند سردار جنگل، ستاری شمال، شقایق، شاهین شمالی و... آپارتمان‌هایی 12 ساله را می‌توان به قیمت 3 میلیون و 500 هزار تومان هم خریداری کرد و قیمت میانگین منطقه متری 4 میلیون و 600 هزار تومان است.

 


اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها