کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تحریم داخلی دردسر جدید ایرلاین‌های کشور


کد خبر : ۱۵۲۲۶شنبه، ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹:۲۴۲۶۱۶ بازدید

شرکت فرودگاه‌ها در اقدامی جدید، اجازه ورود کارکنان و قطعات مورد نیاز هواپیماهای ایرلاین‌های بدهکار را به محوطه فرودگاه‌ها نمی‌دهد.

شرکت فرودگاه‌ها در اقدامی جدید، اجازه ورود کارکنان و قطعات مورد نیاز هواپیماهای ایرلاین‌های بدهکار را به محوطه فرودگاه‌ها نمی‌دهد.

هرچند که شرکت فرودگاه‌ها حق دارد تا وصول مطالبات خود را انجام دهد اما اینکار در درجه اول به زیان مسافرانی خواهد بود که باید ساعت‌های طولانی را در فرودگاه‌ها به دلیل کمبود ناوگان، سپری کنند. در واقع وقتی یک ایرلاین نتواند به موقع هواپیمای خود را تعمیر کند این موضوع بر کارکرد کل ناوگان آن شرکت تاثیر گذار است و موجب کاهش خدمات‌دهی می‌شود.

براین اساس، بنا به گفته مدیرعامل شرکت فرودگاه های کشور بدهی ایرلاین‌ها به این شرکت به رقم ۶۵۰ میلیارد تومان رسیده است که این موضوع تاثیر زیادی بر خدمات دهی شرکت فرودگاه های کشور گذاشته است چراکه شرکت فرودگاه ها به صورت درآمد- هزینه اداره می‌شود و کمبود منابع مالی در اجرای وظایف این شرکت اختلال ایجاد می‌کند. اما صنعت حمل و نقل هوایی که این روزها با مشکلات زیادی دست به گریبان است و مسافران ساعت‌های زیادی را در فرودگاه در انتظار پرواز سپری می کنند، نیاز به راه حل‌های مناسب تری دارد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها