کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سونی اکسپریا Z5 با مشخصاتی جدید معرفی شد / فیلم


کد خبر : ۱۵۱۸۳جمعه، ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۳:۴۷۶۱۶۴ بازدید

مدیرعامل سونی موبایل در نمایشگاه IFA 2015 برلین رسما پرچمدار جدید اکسپریا با نام Z5 را معرفی کرد.
سونی اکسپریا Z5 با مشخصاتی جدید معرفی شد / فیلمسونی اکسپریا Z5 با مشخصاتی جدید معرفی شد / فیلم

 علی‌رغم انتظار طولانی برای معرفی این گوشی هوشمند، اما ویژگی‌های بیشتری به نسبت دیگر اکسپریاها در این گوشی دیده می‌شود هرچند شاخص‌های بارز قبلی نظیر ضد آب و خاک بودن همچنان حفظ شده است.

مدیر عال سونی طی سخنرانی در IFA گفته است که این گوشی سریع‌ترین فوکوس خودکار در بین گوشی‌های هوشمند را با تایمی معادل 0.03 ثانیه دارد.

زوم روشن تصاویر نیز امکان دیگری است که به کاربران اجازه می‌دهد تا پنج برابر زوم در یک تصویر بدون ایجاد اختلال و پیکسله شدن داشته باشند. این کار حتی در محیط‌های با نور کم نیز انجام می‌شود و علاوه بر این سیستم ویدئویی نیز به قابلیت پشتیبانی از لرزه‌گیر تصاویر مجهز شده است.

این گوشی که در دو مدل 4.6 و 5.5 اینچی با قابلیت پشتیبانی از ویدئوهای 4K قرار است راهی بازار شود، دارای اسکنر اثر انگشت و باتری با قابلیت نگهداری دو روز شارژ است.

ظاهرا با ارتقای رزولوشن تصویر، کیفیت ویدئوهای پایین‌تر از 4K نیز بهبود بخشیده شود. در این باره مدیر عامل سونی گفته که این شرکت از قدیم طرفدار رزولوشن بالا و انقلابی در عرصه تکنیک‌های شنیداری و دیداری گوشی‌های هوشمند بوده است و از این جهت همچنان به این هدف پایبند بوده و در این محصول جدید نیز روی این بُعد، اقدامات خوبی صورت گرفته است.

این گوشی با دوربین 23 مگاپیکسل در رنگ‌های طلایی، مشکی و سفید عرضه خواهد شد. بدنه فلزی با گوشه‌های منحنی شکل نیز بر جذابیت ظاهری این گوشی افزوده است.

تراشه اسنپ‌دراگون با هشت هسته پردازش و برگفته از معماری 64 بیتی این گوشی را پشتیبانی می‌کند؛ از دیگر امکانات این گوشی رم سه و حافظه 32 گیگابایتی است.علاوه بر دوربین 23 مگاپیکسلی در پشت گوشی، دوربین 8 مگاپیکسلی نیز برای جلوی آن در نظر گرفته شده است. با این حال قیمت و زمان عرضه این گوشی هنوز اعلام نشده است.

 ویدیوی اختصاصی "سایت زومیت" از این تلفن هوشمند را تماشا کنید:



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها