کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

واحدهای سرمایه‌گذاری بانک شهر با سود 22 درصد روزشمار


کد خبر : ۱۵۰۷۳دوشنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲:۰۴۳۷۶۲۳۵ بازدید

واحدهای سرمایه گذاری بانک شهر با نرخ سود 22 درصد بصورت روزشمار به مشتریان بانک شهر عرضه می شود.

به گزارش اخبار بانک، بانک شهر واحد های سرمایه گذاری با نرخ سود تضمینی 22 درصد بصورت روزشمار را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. این طرح نرخ سود 22 درصد روزشمار در قالب طرح آرمان شهر به مشتریان ارائه شده است.

در این طرح مشتری با حداقل 10 میلیون تومان واحد های سرمایه گذاری را از بانک شهر خریداری و سود این واحد ها نیز در پایان ماه به حسابی در بانک شهر که مشتری اعلام کرده است واریز می شود.این طرح جالب توجه مدتی است در بانک شهر رونمایی شده است و مشتری می تواند به تمایل خود هر وقت بخواهد واحد های سرمایه گذاری خود را بفروشد.

با درخواست فروش این اوراق توسط مشتری شعبه این بانک درخواست مشتری را ثبت سیستم کرده تا پس از چند ساعت عملیات واریز وجه به حساب انجام شود.بنا بر اعلام یکی از کارمندان این بانک عملیات فروش اوراق واحدهای سرمایه گذاری در روزهای پنج شنبه و درپایان ماه انجام نمی شود.

پرداخت نرخ سود حداقل 22 درصد توسط بانک شهر تضمین شده است و ممکن است بسته به وضعیت بازار بورس این واحد های سرمایه گذاری تا 23 درصد و حتی بیشتر نیز توزیع سود کنند.این طرح زمینه خوبی برای جمع اوری سرمایه خرد و کلان و رونق بازار ها است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها