کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جدول قیمت سفر به کشور چین


کد خبر : ۱۵۰۷۱دوشنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹:۴۷۱۱۱۴۹ بازدید

چین با نام رسمی جمهوری خلق چین، پر جمعیت‌ترین کشور دنیاست که در شرق قاره آسیا واقع شده؛ پایتخت این کشور شهر پکن و بزرگ‌ترین ...

چین با نام رسمی جمهوری خلق چین، پر جمعیت‌ترین کشور دنیاست که در شرق قاره آسیا واقع شده؛ پایتخت این کشور شهر پکن و بزرگ‌ترین شهر موجود در این کشور شانگهای است.

جاذبه‌های گردشگری فراوان در این کشور باعث شده هر ساله بسیاری از مردم، از گوشه و کنار دنیا به این کشور سفر کنند.

جاذبه‌های گردشگری چین

دیوار چین: این دیوار طولانی‌ترین و بزرگ‌ترین سازه مهندسی تدافعی نظامی از لحاظ زمان ساخت در جهان است؛ گردشگران چینی و خارجی از پیمودن دیوار احساس افتخار می‌کنند، حتی سران بسیاری کشورهای خارجی نیز فرصت دیدار از این اثر بزرگ را از دست نمی‌دهند.

معبد بهشت: معبد بهشت یا معبد آسمان که بسیار بزرگ‌تر از شهر ممنوعه و کوچک‌تر از قصر تابستانی است از جاذبه‌های گردشگری این کشور به شمار می‌آید؛ از دیگر دلایل اهمیت این معبد این است که این معبد به عنوان نماد شهر پکن نیز به شمار می‌رود.

کوه‌های هونگشان: یکی از جاذبه‌هایی که هر کسی می‌تواند چه در شهر خودش و چه در جایی دیگر دوست داشته باشد، کوه‌های سر به فلک کشیده هستند که خود از عجایب‌اند حتی اگر خیلی ساده باشند.

هونگشان هم نام کوه‌های بسیار عجیب و دیدنی و خوش مکانی است که در چین سال‌هاست زندگی می‌کنند. این کوه‌های رویایی در قسمت شرقی چین هستند که دارای جذابیت‌های تاریخی و طبیعی زیادی است.

شهر ممنوعه: شهر ممنوعه منطقه‌ای در پکن است که قصرهای امپراطوری چین در آنجا قرار دارد و به دلیل ممنوع بودن ورود افراد عادی به آن به شهر ممنوعه شهرت یافته است.

موزه ملی ابریشم: یکی از اماکن دیدنی چین موزه ملی ابریشم است که بزرگ‌ترین موزه در سراسر دنیا شناخته می‌شود؛ این موزه در ساحل جنوبی وست لاک در شهر هانگزو و استان ژجیانگ قراردارد.

این کشور جاذبه‌های گردشگری فراوانی دیگری همچون، پارک المپیک، کارخانه مروارید، میدان تیان‌آن‌من، کاخ تابستانی، باغ یو و... نیز دارد.

به گزارش اقتصادنیوز، آنها که می خواهند به چین سفر کنند، برای همراه شدن با تورهای گردشگری باید بین سه میلیون و 990 هزار تومان تا 11.5 میلیون تومان هزینه کنند.

g0s4rsqlelkj3j8654li.png



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها