کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جدول قیمت خانه‌های حوالی ساحل در استان گیلان


کد خبر : ۱۵۰۳۲یکشنبه، ۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲:۲۶۶۹۰۹ بازدید

استان گیلان، از استان‌های شمالی ایران به مرکزیت کلانشهر رشت است؛ این استان، از شمال به دریای خزر و کشور آذربایجان، که از طریق آستارا با آن ...
جدول قیمت خانه‌های حوالی ساحل در استان گیلانجدول قیمت خانه‌های حوالی ساحل در استان گیلان
استان گیلان، از استان‌های شمالی ایران به مرکزیت کلانشهر رشت است؛ این استان، از شمال به دریای خزر و کشور آذربایجان، که از طریق آستارا با آن دارای مرز بین‌المللی است، از غرب به استان اردبیل، از جنوب به استان زنجان و قزوین و از شرق به استان مازندران محدود می‌شود.

برای هر کسی داشتن خانه‌ای در این استان خوش آب و هوا لذت‌بخش است و به نظر می‌رسد در برخی مناطق هر چه این خانه‌ها به دریا نزدیک‌تر باشد، ارزش بیشتری پیدا می‌کند.برخی برای زندگی و بسیاری برای تفریح، ویلا یا واحد آپارتمانی در این استان خریداری می‌کنند و روزهای به یاد ماندنی از زندگی خود را در آنجا می‌گذرانند.

به گزارش اقتصادنیوز، در میان خانه‌های ساحلی موجود در استان گیلان، ارزان‌ترین مربوط به ویلایی با زیربنای 65 متر در حومه شهرستان لنگرود است که با قیمت 46 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

همچنین در میان این ویلاها، گران‌ترین مربوط به ویلایی واقع در چابکسر شهر رودسر است که با قیمت 17 میلیارد تومان به فروش می‌رسد، زیربنای این ویلا دو هزار متر است و رو به دریا، جنگل، کوه و باغ دید دارد.
 
swznkhan8f2qp3roqjyn.png


اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها