کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شهرداری و سپاه مصالحه کردند


کد خبر : ۱۴۹۵۹پنجشنبه، ۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵:۴۷۳۴۱۵ بازدید

ماجرای ساختمان میدان سپاه با شیوه کدخدامنشی میان شهردار و مسئولان عمرانی سپاه پاسداران حل شد. شهردار تهران گفت:‌ توافق شد که ...

ماجرای ساختمان میدان سپاه با شیوه کدخدامنشی میان شهردار و مسئولان عمرانی سپاه پاسداران حل شد.شهردار تهران گفت:‌ توافق شد که ساختمان در حال ساخت در میدان سپاه هفت طبقه روی همکف باشد.

محمد باقر قالیباف در حاشیه همایش قدردانی از مدیران و کارمندان نمونه شهرداری تهران در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما افزود: با توافقی که میان حوزه شهرسازی شهرداری تهران و حوزه حقوقی و مهندسی سپاه صورت گرفت در حقیقت اکنون بر اساس توافق صورت گرفته این ساختمان ساخته می شود. وی گفت: ارتفاع این ساختمان با رعایت مباحث مربوط به موضوع میراث فرهنگی خواهد بود و توافق شد حداکثر هفت طبقه باشد.

قالیباف افزود: طراحی آن ساختمان 16 یا 18 طبقه بود که اکنون دقیق نمی‌دانم اما مقرر شد هفت طبقه روی همکف ساخته شود و این یعنی به اندازه همان ساختمان جلویی که نزدیک به میدان است.

شهردار تهران گفت: اگر دقت کرده باشید دیوار چینی هم در آن طبقات انجام می شود و دوستان سپاه به توافق عمل می کنند؛ البته این توافق هنوز مرحله نهایی خود را در بخش اداری طی نکرده است.

قالیباف ابراز امیدواری کرد‌: مشکل خاصی در این باره پیش نیاید.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها