کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ساخت 145 هتل 4 و 5 ستاره در کشور


کد خبر : ۱۴۹۵۶پنجشنبه، ۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷:۴۷۳۲۸۸ بازدید

مقدمات عملیات اجرایی حدود 145 هتل 4 و 5 ستاره در نقاط مختلف کشور آماده شده و سازمان میراث فرهنگی برای اجرای این فرآیند نیازمند کمک و ...

مقدمات عملیات اجرایی حدود 145هتل 4 و 5 ستاره در نقاط مختلف کشور آماده شده و سازمان میراث فرهنگی برای اجرای این فرآیند نیازمند کمک و تسهیلات حدود 11هزار میلیارد تومانی است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی همدان، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در مراسم کلنگ‌زنی هتل هما در این استان با بیان این مطلب گفت: در حال حاضر با تلاشی که از سوی همکاران ما صورت گرفته در 2 سال گذشته زمینه ساخت چهار هتل 5 ستاره و پنج هتل 4 ستاره با هتلی که امروز ساخت آن آغاز می‌شود، فراهم خواهد شد. 

مسعود سلطانی‌فر با بیان اینکه در حال حاضر 1100 هتل و 500 هتل‌آپارتمان در کشور داریم، گفت: متاسفانه از این تعداد تنها 130 هتل 4 و 5 ستاره است. او با تاکید بر اینکه گردشگران خارجی متقاضی هتل‌های 4 و 5 ستاره هستند، خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی تعدادی از هتل‌ها آغاز شده و تعدادی دیگر در طول یک تا 2 ماه آینده آغاز می‌شود. رئیس سازمان میراث فرهنگی گفت: در سال 93 ما در ایران میزبان 5 میلیون گردشگر خارجی بوده‌ایم که 50 درصد آنها گردشگران مذهبی زیارتی با مقصد حرم امام رضا(ع) در مشهد و حضرت معصومه(س) در قم بوده است و 50 درصد دیگر با هدف گردشگری فرهنگی، تاریخی یا طبیعی یا استفاده از واحدهای درمانی در قالب توریست سلامت به ایران آمده‌اند. به گفته او، در حال حاضر آمار گردشگران ورودی به کشور 5 میلیون نفر است که برای رسیدن به 20 میلیون گردشگر بر اساس افق چشم‌انداز 1404 مسیر بسیار سختی در پیش داریم.

سلطانی‌فر گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف و اقدامات در این خصوص افزایش تعداد هتل‌های 4 و 5 ستاره از 130 هتل فعلی به 400 هتل است؛ به این معنا که باید تا 10 سال آینده 270 هتل 4 و 5 ستاره بسازیم؛ در واقع سالانه باید 25 هتل ساخته شود. 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها