کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت ویلاهای شهرهای شمالی کشور / جدول


کد خبر : ۱۴۸۳۴دوشنبه، ۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴:۲۸۹۰۰۰ بازدید

آرام آرام می‌توان آثار توافق هسته‌ای را بر سرمایه‌گذاری خارجی در بخش‌های مختلف اقتصاد مشاهده کرد. پای شرکت‌های خارجی ظاهرا به ...

آرام آرام می‌توان آثار توافق هسته‌ای را بر سرمایه‌گذاری خارجی در بخش‌های مختلف اقتصاد مشاهده کرد. پای شرکت‌های خارجی ظاهرا به بخش ساخت‌و‌ساز و سرمایه‌گذاری‌های ساختمانی زودتر از سایر بخش‌ها باز شده است.

این روزها درمیان فایل‌های پیش‌فروش به مواردی برمی‌خوریم که سازندگان و سرمایه‌گذاران آن از کشورهای اروپایی هستند. به طور مثال برج ویلای 20 طبقه‌ای در یکی از سواحل شمال کشور در حال ساخت است که یک برج‌ساز آلمانی سرمایه‌گذاری و طراحی و ساخت آن را بر عهده دارد.

ساحل اختصاصی 5 هکتاری، پارک آبی اختصاصی، سالن سینما، فضای ورزشی، پارک اختصاصی و کافی شاپ بخشی از ویژگی‌های این برج 20 طبقه لوکس است.

مساحت آپارتمان‌های این برج 134 واحدی از 130 متر مربع شروع می‌شود تا واحدهای 300 و 500 متر مربع. حتی در میان آپارتمان‌های این برج واحد 1100 مترمربعی هم وجود دارد.

به گزارش دنیای اقتصاد، لابی این برج بیش ازهزارمتراست و قیمت هرمترمربع آن از 6 میلیون و 500 هزار تومان شروع می‌شود و در طبقات بالاتر تا 25 میلیون تومان می‌رسد. اما قیمت‌های تعیین شده برای این برج قطعی نیست و احتمال افزایش آن هم وجود دارد. به گفته یکی از مسوولان فروش این برج ،به جزطراحی، ساخت آن هم به عهده این برج‌ساز آلمانی است. او معتقد است پس از تفاهم هسته‌ای به زودی سازندگان اروپایی بیشتری دربازار ساخت‌وسازهای توریستی شمال کشور حاضر می‌شوند. به گفته وی بازار ساخت‌وساز شمال کشور ظرفیت خوبی برای حضور سازندگان خارجی دارد.
 

vj3qe7qoq0ozrm8v4wlh.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها