بازار خودروی خاورمیانه در سال ۲۰۲۴ به صحنهای داغ برای رقابت برندهای بینالمللی تبدیل شد. در عربستان سعودی، تویوتا با فروش ۲۳۴ هزار و ۵۶۰ دستگاه توانست جایگاه نخست را از آن خود کند. در دیگر کشورهای منطقه همچون کویت، عمان، قطر، اردن و لبنان نیز برندهایی مانند تویوتا، نیسان و هیوندای در صدر جدول فروش قرار گرفتند.
تجارتنیوز نوشت: نکته قابل توجه این است که در اکثر این کشورها، تویوتا لندکروزر بیشترین سهم فروش را به دست آورد و بار دیگر محبوبیت بیرقیب خود در جادهها و مسیرهای سخت را نشان داد. این آمار نشان میدهد که علیرغم افزایش رقابت در بازار خودرو، برندهای ژاپنی همچنان اعتماد و توجه مشتریان خاورمیانه را به خود جلب کردهاند.